پنالتی استقلال و پرسپولیس اشتباه بود، 2 پنالتی صنعت نفت گرفته نشد

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال روزهای آدینه و شنبه برگزار گردید و همانند هفته های گذشته، تصمیمات داوران در برخی از مسابقات جنجالی شد. با نزدیک شدن به زمان انتها مسابقات لیگ و حساسیت تیم ها برای سقوط نکردن و یا دریافت سهمیه آسیایی باعث شده تا داوران و عملکرد آنها بیشتر زیر ذره بین قرار بگیرد.

پنالتی استقلال و پرسپولیس اشتباه بود، 2 پنالتی صنعت نفت گرفته نشد

در یکی از مسابقات این هفته تیم ذوب آهن مقابل نفت مسجد سلیمان به نتیجه تساوی یک - یک رسید. باشگاه ذوب آهن روز گذشته با انتشار بیانیه ای تند، از عملکرد داوران این مسابقه انتقاد و تاکید نمود گل نفت در شرایط آفساید به ثمر رسیده است.

نوید مظفری کارشناس داوری ایران در تبادل نظر با خبرنگاران، در واکنش به اعتراض ذوبی ها گفت: گلی که نفت به ثمر رساند، آفساید نبود چون در فریم بعد، تعیین است که یک بازیکن ذوب آهن در بالای تصویر آفساید را پر نموده است. با این حال اخراج بازیکن ذوب آهن در این مسابقه در دقیقه 87 اشتباه بود.

ملاقات تیم های استقلال و پرسپولیس هم این هفته از جمله مسابقاتی بود که تحت تاثیر تصمیمات داور نهاده شد. پرسپولیس با به ثمر رساندن یک پنالتی، در ملاقات با نساجی مازندران به نتیجه تساوی یک - یک رسید. استقلال هم با نتیجه 2 بر یک تیم سپاهان را شکست داد که گل نخست آبی ها از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید.

مظفری درباره این دو مسابقه هم گفت: پنالتی پرسپولیس اشتباه بود و مسابقه صحنه مشکوک دیگری نداشت. پنالتی استقلال هم اشتباه بود چون در آن صحنه ابتدا بازیکن آبی مرتکب خطا شد.

وی در مورد اخراج آرش رضاوند بازیکن استقلال هم توضیح داد: این تصمیم داور درست بود چون رضاوند مستحق دریافت کارت زرد دوم بود.

باشگاه صنعت نفت آبادان هم بعد از خاتمه بازی این هفته خود با شهرخودرو که با نتیجه تساوی یک - یک به خاتمه رسید، به داوری بازی اعتراض کرد.

مظفری اعتراض صنعت نفت را به اشتباهات داور به حق دانست و تاکید نمود: دو پنالتی صنعت نفت در این بازی اعلام نشد. نفت بیشترین ضرر را از اشتباهات داوری کرد چون بازی در نهایت با نتیجه تساوی تمام شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1104

به "پنالتی استقلال و پرسپولیس اشتباه بود، 2 پنالتی صنعت نفت گرفته نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنالتی استقلال و پرسپولیس اشتباه بود، 2 پنالتی صنعت نفت گرفته نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید