علی پروین: ورزشگاه آزادی را مثل 50 سال قبل تحویل جامعه بدهند

به گزارش مینی نت، پروین در خصوص شرایط ورزشگاه آزادی هم گفت: من دیدم که کارها در حال اجرا است و کِیف کردم. ان شاءالله که این شرایط ادامه دار باشد و ترمیم ورزشگاه را در میانه کار رها ننمایند. در واقع کاری نمایند که این ورزشگاه را مثل 50 سال قبل تحویل جامعه بدهند. قرار شده است من هم هفته ای یک بار بیایم و همه یاری کنیم.

علی پروین: ورزشگاه آزادی را مثل 50 سال قبل تحویل جامعه بدهند

پیشکسوت پرسپولیس گفت که این تیم در هر دو جام پیش رو به مقام قهرمانی می رسد.

به گزارش تسنیم؛ علی پروین که برای تماشای ملاقات پرسپولیس - گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی حضور یافته بود، درباره شرایط سرخپوشان گفت: چند روز قبل که به تمرین تیم رفتم، گفتم که پرسپولیس در هر دو جام قهرمان می گردد.

وی درباره انتخاب امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: اگر قرار باشد که مربی ایرانی باشد، این به امیر قلعه نویی می رسد. همه باید دست به دست هم بدهیم و به او یاری کنیم که تیم ملی قهرمان آسیا گردد.

پروین در خصوص شرایط ورزشگاه آزادی هم گفت: من دیدم که کارها در حال اجرا است و کِیف کردم. ان شاءالله که این شرایط ادامه دار باشد و ترمیم ورزشگاه را در میانه کار رها ننمایند. در واقع کاری نمایند که این ورزشگاه را مثل 50 سال قبل تحویل جامعه بدهند. قرار شده است من هم هفته ای یک بار بیایم و همه یاری کنیم.

پروین در پاسخ به این سوال که دوست دارد دربی در نیمه نهایی باشد یا فینال بیان نمود: فرقی نمی کند دیگر. هر بازی سختی خودش را دارد. اگر به استقلال بخوریم سخت تر می گردد، با این حال اگر باز به استقلال بخوریم باز هم می بریم.

پروین که از پاسخ درباره محبوبیت ساپینتو در ایران گذر کرد، درباره حضور وحید قلیچ در تمرین استقلال گفت: نه بابا. آن بیچاره هم از دستش در رفته دیگه. عیبی ندارد بابا.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2196

به "علی پروین: ورزشگاه آزادی را مثل 50 سال قبل تحویل جامعه بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی پروین: ورزشگاه آزادی را مثل 50 سال قبل تحویل جامعه بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید