جلسه با وزیر معادلات را بر هم زد، تایید پرسپولیس و تکذیب فدراسیون

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، سالهاست باشگاه های فوتبال ایران برای این که بتوانند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را بگیرند واقعیت ها را به کنفدراسیون آسیا نمی گویند. با این حال در دوره های گذشته توانستند رضایت این نهاد قاره ای برای حضور در لیگ قهرمانان را بگیرند اما برای فصل آینده کار پیچیده شده است.

جلسه با وزیر معادلات را بر هم زد، تایید پرسپولیس و تکذیب فدراسیون

از مدتها قبل عنوان شده بود که نمایندگان ایران در فصل آینده لیگ قهرمانان برای حضور در این مسابقات باید مجوز حرفه ای را دریافت نمایند اما با وجود تلاشی که از سوی آنها خصوصا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت گرفت، کمیته صدور مجوز حرفه ای مدارک این دو باشگاه را تایید نکرد.

در شرایطی که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص حذف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از فصل آینده لیگ قهرمانان اعلام رسمی و قطعی ننموده است اما بعضی مسئولان فدراسیون فوتبال در تبادل نظر با خبرنگاران از حذف این دو باشگاه خبر دادند و تاکید کردند که تنها سه تیم از فوتبال ایران جواز حرفه ای دریافت نموده است.

با وجود این که بدهی های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پا بر جاست و پرونده های این دو باشگاه نیز همچنان باز است، اما باشگاه پرسپولیس پس از نشست صبح امروز یکشنبه مسئولان سرخابی با وزیر ورزش خاطرنشان کرد که مجوز حرفه ای باشگاه پرسپولیس صادر شده است!

باشگاه پرسپولیس در حالی چنین ادعایی را مطرح نموده است که هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا به طور رسمی در خصوص حذف شدن یا نشدن باشگاه های ایرانی اعلام رسمی ننموده است. حالا چطور باشگاه پرسپولیس این ادعا را مطرح نموده تعیین نیست!

به نظر می رسد نشستی که صبح امروز مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان برگزار گردید در اعلام خبر باشگاه پرسپولیس تاثیرگذار بوده است.

در این میان ممکن است مجوز حرفه ای سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به روش سالهای گذشته که پنهان کردن مسائل و بدهی ها از چشم کنفدراسیون فوتبال آسیا بود صادر گردد و ممکن هم هست این خبر باشگاه پرسپولیس برای آرام کردن افکار عمومی باشد.

برای قطعی شدن این خبر باید تا اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا صبر کرد اما آنچه واقعیت دارد این است که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درگیر پرونده های اقتصادی سنگینی هستند که با وجود آنها نباید این مجوز صادر گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1829

به "جلسه با وزیر معادلات را بر هم زد، تایید پرسپولیس و تکذیب فدراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه با وزیر معادلات را بر هم زد، تایید پرسپولیس و تکذیب فدراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید