گاد آو وار رگناروک دسترس پذیرترین بازی پلی استیشن است

به گزارش مینی نت، در این سال های اخیر روندی در میان برخی از بازی های کوچک و بزرگ رایج شده است که به تنظیمات مربوط به دسترسی پذیری بازی ها مرتبط می شوند و امکاناتی را برای افراد مختلف قرار می دهند تا بتوانند با دسترسی پذیری بیشتر به تجربه بازی های محبوب خود بپردازند. در ادامه این رویه، بازی گاد آو وار: رگناروک هم قرار است یکی از دسترس پذیرترین بازی های پلی استیشن باشد.

گاد آو وار رگناروک دسترس پذیرترین بازی پلی استیشن است

استودیو سانتا مونیکا ویژگی های دسترسی پذیری بازی گاد آو وار: رگناروک را اعلام نموده است که تعدادی از آن ها کاملاً تازه هستند و برخی دیگر از نسخه کامپیوتری بازی قبلی بازگشته اند. در نوشته ای که در بلاگ رسمی پلی استیشن به اشتراک گذاشته شده و در حساب رسمی توییتر سانتا مونیکا هم به آن اشاره شده است، ما می توانیم به صورت مفصل لیست ویژگی ها و تنظیماتی که برای دسترسی پذیری این بازی در نظر گرفته شده است، مشاهده کنیم.

به گفته این استودیو، بیش از 60 گزینه مرتبط با دسترس پذیری در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. اولین و ساده ترین گزینه رابط کاربری بازطراحی شده است که به انعطاف پذیری و خوانایی بیشتر متن یاری می نماید و شما می توانید میزان متون و آیکون ها و رنگ پس زمینه یا میزان زیرنویس ها و تنظیمات مشابه را مشخص کنید.

بعلاوه شما می توانید در بازی گاد آو وار رگناروک به صورت کامل دکمه های کنترلر خود را شخصی سازی کنید و مطابق میل خود آن ها را تغییر دهید. طبق گفته های استودیو سانتا مونیکا در بلاگ پلی استیشن، طیف گسترده ای از طرح بندی های از پیش مشخص شده برای کنترلر بازی وجود دارد و بعلاوه شخصی سازی کامل آن هم امکان پذیر است.

یکی دیگر از ویژگی های بصری که می تواند در تنظیمات گاد آو وار رگناروک فعال گردد، حالت کنتراست بالا است. مشابه آنچه در تنظیمات دسترس پذیری لست آو آس پارت 2 یافت می گردد، بازیکنان بازی گاد آو وار می توانند رنگ های قرمز و آبی را روی اشیاء درون بازی مانند اهداف، دشمنان و شخصیت ها اعمال نمایند. هنگامی که این ویژگی فعال می گردد، یک لایه رنگی روی شیء موردنظر در بازی اعمال می گردد و آن ها را در پس زمینه بازی بیشتر نمایان می نماید.

تمام ویژگی های دسترس پذیری بازی قبلی هم به این نسخه منتقل خواهند شد. علاوه بر این، ویژگی های دیگری هم اضافه شده اند. برای مثال، با فعال کردن یاری در جهت یابی (Navigation Assist) وقتی در نبرد نباشید، دوربین به سوی هدف موردنظر شما را راهنمایی می نماید. با فعال کردن گزینه یاری در پیمایش (Traversal Assistance) هم می توانید با توجه به جهتی که نگه داشته اید از موانع پرش کنید.

اگرچه در حال حاضر تاریخ عرضه دقیق بازی گاد آو وار: رگناروک اعلام نشده است، اما در گذشته بیان شده بود که این اثر قرار است در سال 2022 برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه گردد. با این حال، با توجه به تأخیرهای فراوانی که در این چند سال شاهد بوده ایم، باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا گاد آو وار: رگناروک همچنان می تواند به سال 2022 برسد یا خیر.

منبع: PlayStation Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 تیر 1401 بروزرسانی: 13 تیر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2040

به "گاد آو وار رگناروک دسترس پذیرترین بازی پلی استیشن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاد آو وار رگناروک دسترس پذیرترین بازی پلی استیشن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید