تریلر تازه بازی One Piece Odyssey گیم پلی نوبتی آن را نشان می دهد

به گزارش مینی نت، شرکت بندای نامکو (Bandai Namco) یک تریلر جدیدی از بازی وان پیس آدیسی (One Piece Odyssey) منتشر کرد. این عنوان در سبک نقش آفرینی ژاپنی بده و بر اساس انیمه ای به نام وان پیس است. در حال حاضر وان پیش طولانی ترین انیمه ساخته شده است که مانگای بسیار زیادی هم دارد.

تریلر تازه بازی One Piece Odyssey گیم پلی نوبتی آن را نشان می دهد

کلاه پوشالی (Straw Hat) شخصیت اصلی انیمه وان پیس است که قابلیت های خاصی دارد. حال در این بازی نیز این قابلیت ها وجود دارند. در تریلر تازهی بازی که گیم پلی آن را نشان می دهد، این قابلیت ها و موارد دیگر رونمایی شده اند. یکی از قسمت های جالب تریلر این بود که به طور ناگهانی کشتی تیم کلاه پوشالی به آسمان پرتاب شد. سپس بازیکنان باید کوشش نمایند تا این کشتی به موانع برخورد نکند. در قسمتی دیگر از تریلر نشان داده شد که کاربران می توانند مکان های مختلف جزیره را بگردند تا رازهای آن ها را پیدا نمایند.

بازی وان پیس آدیسی به وسیله شرکت ILCA ساخته شده است. طراح شخصیت های آن نیز ایچیرو اودا (Eiichiro Oda) است که طراحی مانگای وان پیس را نیز بر عهده دارد. مانگا (Manga) در اصل مانند کمیک بوک های انگلیسی است که به زبان ژاپنی وجود دارد. مانگاهای بسیار زیادی در جهان وجود دارند که همگی داستان قوی ای دارند. در این بازی علاوه بر کرکتر اصلی، افراد دیگر کشتی کلاه پوشالی هم حضور دارند.

این مدت اخبار زیادی از وان پیس منتشر شد. از تریلر بازی گرفته تا اطلاعات تازه از مانگای این انیمه که قرار است وقفه ای یک ماهه داشته باشد. همینطور اینکه نتفلیکس در کوشش است تا یک سریال بر اساس این انیمه بسازد. البته با توجه به طولانی بودن این انیمه به احتمال زیادی سریال چندان دقیق نخواهد بود.

بازی وان پیس آدیسی برای کنسول های نسل 8 و 9 پلی استیشن و ایکس باکس به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. بازه زمانی عرضه سال 2022 اعلام شده ولی هنوز تاریخ دقیق آن تعیین نشده است.

منبع: Polygon.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 تیر 1401 بروزرسانی: 27 تیر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2052

به "تریلر تازه بازی One Piece Odyssey گیم پلی نوبتی آن را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر تازه بازی One Piece Odyssey گیم پلی نوبتی آن را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید