کنار گذاشتن ناظم الشریعه به موقع بود، فوتسال درآمدزا نیست

به گزارش مینی نت، پیشکسوت فوتسال ایران معتقد است انتخاب شمسایی و کنار گذاشتن ناظم الشریعه درست و به موقع بود.

کنار گذاشتن ناظم الشریعه به موقع بود، فوتسال درآمدزا نیست

حسین شمس، پیشکسوت فوتسال در گفت وگو با خبرنگاران درباره انتخاب وحید شمسایی به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار کرد: در سال های اخیر، مربی های تیم ملی با توجه به افتخارات شان در باشگاه انتخاب می شوند و شمسایی نیز پیروز شده با تیم هایی چون تاسیسات دریایی و گیتی پسند، قهرمان ایران و آسیا گردد. او توانسته بالاترین مدرک AFC را دریافت کند و اکنون دیگر نوبت او بود که به این سمت برسد. به نظر من انتخاب درستی برای نیمکت تیم ملی بود زیرا او اسطوره فوتسال ایران است و شایستگی اش را دارد.

او درباره مثبت یا منفی بودن تغییرات کادر فنی تیم ملی مطرح کرد: ما خیلی وقت بود که انتظار این تغییرات را داشتیم. هر چقدر صبر کردیم، تغییری در عملکرد به وجود نیامد. بازیکنان را مجبور می کردند که بگویند تیم امید تشکیل نگردد و کادر فنی قبلی هم نتوانست سر حرفش بماند. اکنون 3 سال است که قرار بوده تیم امید تشکیل گردد اما اتفاق مثبتی در این خصوص رخ نداد؛ آن هم به این بهانه این که تیم بزرگسال ناراحت نگردد. به نظر من وقت انجام تغییر بود و می تواند اتفاق خوبی در تیم های ملی فوتسال رخ دهد.

این پیشکسوت فوتسال درباره لازمه های پیروزیت تیم ملی در جام دنیای آینده گفت: باید با همان سیاستی با تیم ملی فوتسال برخورد نمایند که با تیم ملی فوتبال برخورد می نمایند. فوتسال دنیا 2، 3 سالی است که به خاطر کرونا متوقف شده است و در همان سطح قبلی به جای مانده است. اکنون برترین موقعیت است که بعد از تشکیل تیم جوانان، تیم امیدها هم ایجاد گردد و با انجام بازی های محبت آمیز، برای مسابقات بزرگ مثل جام دنیای آب دیده گردد. فوتسال ایران پتانسیل زیادی دارد و فقط باید به آن رسیدگی گردد.

شمس درباره لیگ برتر فوتسال نیز توضیح داد: لیگ ما مسئله ای ندارد و به صورت منظم برگزار می گردد اما تیمداری در فوتسال بی فایده است زیرا فوتسال ایران پول ندارد. تا چه زمانی خانواده های متمول و بخش خصوصی می خواهند هزینه نمایند و در آمدی نداشته باشند. پیراهن ها اسپانسر ندارد، تبلیغات محیطی نداریم و پخش تلویزیونی مرتبی هم وجود ندارد. چگونه این فوتسال می خواهد درآمدزا باشد؟

او در خاتمه درباره عملکرد اصولی در کمیته فوتسال گفت: اصولی آدم علاقمندی نشان داده اما هنوز حکم ریاست آن زده نشده و به همین علت معلوم نیست چه سرنوشتی برای کمیته فوتسال رخ دهد. اصولی جوان و شایسته است و باید به او یاری کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1991

به "کنار گذاشتن ناظم الشریعه به موقع بود، فوتسال درآمدزا نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنار گذاشتن ناظم الشریعه به موقع بود، فوتسال درآمدزا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید