علی آبادی: امیدوارم نتایج المپیک لندن دوباره تکرار شود

به گزارش مینی نت، رییس سابق کمیته ملی المپیک گفت: امیدوارم نتیجه المپیک لندن دوباره تکرار شود و اگر غیر از این بخواهم خودخواهی است.

علی آبادی: امیدوارم نتایج المپیک لندن دوباره تکرار شود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، محمد علی آبادی در مورد شرایط ورزش ایران و تعداد سهمیه هایی که برای المپیک توکیو کسب شده است، بیان نمود: همیشه سعی کردم در مسائل ورزش ورود نکنم یا اگر ورود می کنم کمک کنم. چون اینکه یک نفر مدیر بوده بخواهد دائما تحلیل داشته باشد و نظرات خود را تحمیل کند به نفع ورزش نیست. به نظرم مشکلاتی که در این چند سال از لحاظ بودجه و امکانات داشتیم، دست ورزش را برای کار کردن بست. امسال هم شیوع ویروس کرونا پیش آمد و ورزش افت کرد در حالی که باید فرایند توسعه ورزش به گونه ای باشد که تعداد المپین ها و مدال های ما بیشتر شود و ایران این ظرفیت را دارد.

علی آبادی در پاسخ به این پرسش که فکر می کند نتیجه تاریخی المپیک لندن دوباره تکرار شود، شرح داد:

خیلی امیدوارم این نتیجه تکرار شود و حتی دوره بعد از دوره من بهتر باشد. اگر غیر از این بخواهم خودخواهی است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه در انتخابات سال آینده کمیته ملی المپیک کاندیدا می شود، تاکید کرد: خیر، من دیگر خیلی انگیزه ای ندارم.

رییس سابق کمیته ملی المپیک در مورد حضور کیومرث هاشمی در انتخابات فدراسیون فوتبال نیز گفت: نظر خاصی ندارم و افراد براساس سلیقه و توانایی خود کار می کنند.

علی آبادی در واکنش به نبود کمیته ملی المپیک در مجمع فدراسیون فوتبال شرح داد: فدراسیون فوتبال یا جزو ورزش ایران هست یا نیست. اگر هست که قاعدتا کمیته ملی المپیک باید عضو مجمع آن باشد.اینکه برای مجمع، هر فدراسیون بخواهد فقط با فدراسیون جهانی خود هماهنگ باشد و کمیته ملی المپیک حضور نداشته باشد، این نه برای فدراسیون و نه برای ایران زیبنده نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1399 بروزرسانی: 8 اسفند 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1417

به "علی آبادی: امیدوارم نتایج المپیک لندن دوباره تکرار شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی آبادی: امیدوارم نتایج المپیک لندن دوباره تکرار شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید