غلامحسین پیروانی: انصاف نیست تیم های پایه ما پیروز شوند، به امیرحسین هم گفتم به حرف شان گوش ندهد

به گزارش مینی نت، سرمربی سابق فجر سپاسی شیراز گفت: شکست ها مال فدراسیون، کمیته فنی و همه مدیران فداسیون است اما فقط مربی را کنار می گذارند.

غلامحسین پیروانی: انصاف نیست تیم های پایه ما پیروز شوند، به امیرحسین هم گفتم به حرف شان گوش ندهد

از وبلاگ ماریانا دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

غلامحسین پیروانی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره حذف تیم ملی نوجوانان از مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا با کسب نتایج ضعیف و دور از انتظار برابر اندونزی و هند، گفت: شکست ها مال فدراسیون، کمیته فنی و همه مدیران فداسیون است اما فقط مربی را کنار می گذارند. مسلم است که رقبای ما بیشتر کار کردند. چند سال است که می گویم در تیم های پایه خوب کار نمی گردد. باشگاه ها در رده پایه خوب کار نمی نمایند. هیچ باشگاهی در رده پایه تیم خوب ندارد. مدیران باشگاه ها می گویند بروید از بازیکنان پول بگیرید و تمرین بدهید. ما خوب بذر نمی کاریم، خوب آبیاری نمی کنیم اما قصد داریم خوب درو کنیم.

سرمربی سابق تیم ملی امید با بیان اینکه تیم های پایه ایران ضعیف نشده اند، اضافه نمود: ما همانند گذشته کار می کنیم اما تیم های آسیایی قوی تر شده اند و ایران مقابل آن ها به مشکل می خورد. شخصیتی که به تیم ملی بزرگسالان می دهیم به هیچ وجه به امید، جوانان و نوجوانان نمی دهیم. چرا در تابستان مسابقات کشوری را برگزار می نمایند؟ تابستان زمان نامناسبی برای این مسابقات است.

او تاکید نمود: دور از کرم خداست کسی که خوب بذر نمی کارد، خوب درو کند. خدا وکیلی به جز بازی سوم برابر ویتنام که پنج گل زدیم و که آن هم بی اثر بود، در طول تورنمنت قهرمانی آسیا خوب بازی نکردیم.

پیروانی به دوران مربی گری چهره هایی مانند علی دوستی مهر، حمید علی دوستی، امیرحسین پیروانی، محمد مایلی کهن و ... اشاره نمود و گفت: در همه ادوار به تیم های پایه اهمیت ندادند و برنامه ریزی خوبی وجود نداشته است. زمان صفایی فراهانی هم همینطور بود. در زمان نوآموز، مصطفوی و دادکان هم برنامه ای وجود نداشت. وقتی خوب برنامه ریزی نمی کنیم، نتیجه این می گردد که الان مشاهده می کنید.

سرمربی سابق فجرسپاسی شیراز درباره ناکامی همه تیم های پایه در دو سال اخیر گفت: بعد از نتایجی که دو سال قبل در رده جوانان و نوجوانان گرفتیم، کاری نکردیم. ما در باد آن نتایج خوابیدیم. فکر می کردند باز هم پیروز می شوند اما می بینید که نتایج چقدر ضعیف است.

او در پاسخ به این سوال که آیا نتایج دو سال قبل را اتفاقی و شانسی تلقی می نماید، اظهار کرد: پارسال تیم چمنیان نتایج خوبی در جام جهانی گرفت. نمی توانم بگویم مربی مقصر است. فوتبال ایران برای پیروزیت باید همه کار کند. تمامی متولیان فوتبال باید چهار گوشه فوتبال را بگیرند. وقتی کاری صورت نگرفته، خدا وکیلی هم نباید نتیجه بگیریم.

پیروانی درباره پرورش بازیکنان جوان در فجرسپاسی و بروز استعداد بازیکنانی مانند مهدی رحمتی، سید مهدی سید عباسی، مهرزاد معدنچی، امید روانخواه و ... در لیگ برتر گفت: برادر شهید دوران، مسئول تیم های پایه بود و واقعا زحمت می کشید. نمی توان زحمات سردار جعفری، مدیرعامل وقت مجموعه را نادیده گرفت. جعفری تاکید داشت که بدون توجه به نتایج، از بازیکنان جوان استفاده کنم. اگر الان تیمی نتیجه نگیرد، بلافاصله مربی را برکنار می نمایند. همه نتیجه گرا شدند.

سرمربی سابق برق شیراز تاکید نمود: ایمان داشته باشد در فوتبال پایه کار نمی نمایند. در زمان فراهانی قانونی مصوب شد که حتما باید دو بازیکن امید در هر بازی به میدان می رفتند. به عمل کار برآید به سخندانی نیست.

او درباره دلیل ناکامی تیم های پایه از جمله تیم ملی امید، تیم ملی جوانان و تیم ملی نوجوانان ظرف یک سال گذشته تاکید نمود: امیرحسین پیروانی را حذف کردند. او سرمربی تیم ملی امید بود و با حمایت کی روش و فدراسیون با بازیکنان جوانان راهی مسابقات امید شد. به او گفتند مهم کسب تجربه است. به او گفتم به حرف شان گوش نده اما زیر بار نرفت. به او گفتند حمایت می کنیم. متاسفانه صداقت در رفتار گفتار وکردار ما نیست. خدا عادل است و اعمال همه را می بیند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 625

به "غلامحسین پیروانی: انصاف نیست تیم های پایه ما پیروز شوند، به امیرحسین هم گفتم به حرف شان گوش ندهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامحسین پیروانی: انصاف نیست تیم های پایه ما پیروز شوند، به امیرحسین هم گفتم به حرف شان گوش ندهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید