واکسیناسیون دریچه ای رو به بهبود صنعت گردشگری است

به گزارش مینی نت، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، واکسیناسیون دریچه ای رو به بهبود صنعت گردشگری است.

واکسیناسیون دریچه ای رو به بهبود صنعت گردشگری است

گروه اکسپدیا (شرکتی مستقر در آمریکا و ارائه کننده برندهای متعدد مسافرتی آنلاین دنیای) گزارش فرایند بهبود سفر خود را در سه ماه دوم سال 2021 منتشر کرد تا از این طریق به بازاریابان سفر در جهت بهبودی یاری کند.

افزایش جستجوها در سطح دنیای

افزایش حجم جستجوهای ماهانه دنیای در سه ماهه اول و دوم ادامه داشته و در سه ماه چهارم بیش از 70 درصد افزایش یافته است. تزریق مداوم واکسن های کووید-19 عامل افزایش جستجوها و تغییر دستورالعمل های سفر در سراسر دنیا بوده است. البته در سه ماهه دوم حجم جستجوی دنیای مثبت و با سه ماهه اول و سال 2020 در تضاد شدید است.

نیمی از جستجوهای دنیای در بازه صفر تا 21 روز نهاده شد زیرا مسافران همچنان در سه ماهه دوم سفرهای نزدیک تر به خانه خود را انتخاب می کردند. با این حال جستجوی دنیای طولانی تر خواهد شد و نشان می دهد که اعتماد به نفس مسافران در حال افزایش است و قصد سفرهای تابستانی دارند و برنامه ریزی سفرهای دورتر را انجام می دهند. جستجوهای دنیای 22 تا 90 روز قبل از تاریخ سفر بیش از 35 درصد از جستجوها را در سه ماهه دوم نشان می دهد که تقریبا 25 درصد در سه ماهه چهارم افزایش یافته است.

55 درصد از جستجوهای بومی در بازه صفر تا 21 روزه قرار داشت؛ در حالیکه جستجوهای 22 تا 90 روزه در مقایسه با سه ماهه چهارم تقریبا 20 درصد افزایش یافت. در سطح دنیای جستجو برای مقاصد بین المللی در بازه 31 تا 90 روزه نسبت به سه ماهه اول 30 درصد افزایش یافته است.

علائم مثبت برای سفرهای بین المللی

علاقمندان همچنان سفرهای داخلی را ترجیح می دهند اما رشد دنیای جستجو در مقاصد بین المللی از مقاصد داخلی در هفته های متعدد در سه ماهه دوم پیشی گرفت. این آمار نشان می دهد که اعتماد مسافران تا حدی به علت افزایش نرخ واکسیناسیون و در نتیجه افزایش علاقه و برنامه ریزی برای سفرهای بین المللی در حال افزایش است.

بینش هایی از شاخص ارزش مسافران گروه Expedia نشان می دهد که 60 درصد از کاربران در داخل کشور خود سفر خواهند کرد و 27 درصد در 12 ماه آینده به سفرهای بین المللی خواهند رفت. بعلاوه نتایج این تحقیقات نشان می دهد که افراد به تعطیلات مختلف از تعطیلات شهری تا اقامت طولانی تر علاقه دارند. چهار از هر 10 نفر متقاضی سفرهای مکرر و کوتاه تر و 28 درصد هم سفرهای کمتر و طولانی تر و بیش از 30 درصد هم ترکیبی از سفرهای کوتاه تر و طولانی تر را خواهان هستند.

شهرهای عظیم در کانون توجه

در سه ماهه دوم مقاصد ساحلی و شهری 10 مقصد برتر رزرو شده در سراسر دنیا را شامل شدند. محبوبیت روزافزون مقاصد شهری با افزایش تقاضای هتل در طول سه ماهه دوم همراه شد. تقاضای دنیای برای اقامت در هتل ها بیش از 10 درصد در سه ماهه بعد افزایش یافته است؛ در حالیکه مدت اقامت در هتل های دنیای با میانه مدت سفر در سه ماهه اول مطابقت دارد.

تجدید علاقه به سفرهای پایدار

سازمانهای بازاریابی مقصد (DMOs) با افزایش جستجوهای دنیای و افزایش علاقه مسافران به مقاصد شهری و ساحلی، نقش مهمی در مدیریت تقاضا برای مقاصد گردشگری محبوب خواهند داشت. براساس تحقیقات اخیر حدود سه نفر از هر پنج مسافر تمایل به پرداخت هزینه های اضافی سفر را دارد تا سفر او پایدارتر باشد و این نشان می دهد که آنان برای آگاهی های زیست محیطی و اجتماعی ارزش قائل هستند. تجزیه و تحلیل داده های آنالیز میهمان نشان می دهد که بعضی از رایج ترین موضوعات ذکر شده در نظرات میهمانان مربوط به پایداری و سفرهای زیست محیطی شامل پلاستیک های یکبار مصرف، امکانات بازیافت و در دسترس بودن نقاط شارژ خودروهای برقی، استفاده از لامپ های ال ای دی (LED) و انرژی تجدیدپذیر است.

منبع: همگردی
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1726

به "واکسیناسیون دریچه ای رو به بهبود صنعت گردشگری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون دریچه ای رو به بهبود صنعت گردشگری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید