همکاری دث استردینگ و سایبرپانک؛ مراحل و آیتم های جدید به بازی می آیند

به گزارش مینی نت، به تازگی شرکت 505 Games، ناشر بازی دث استرندینگ روی کامپیوترهای شخصی و همین طور استودیو کوجیما پروداکشنز به صورت رسمی سورپرایزی را برای هواداران این بازی رونمایی کردند. آن ها با همکاری سی دی پراجکت رد محتوایی را از دنیای بازی سایبرپانک 2077 به بازی دث استرندینگ آورده اند و از این طریق کراس اور کوچکی میان این دو بازی ایجاد نموده اند.

همکاری دث استردینگ و سایبرپانک؛ مراحل و آیتم های جدید به بازی می آیند

قبلا هم می دانستیم که ارتباط محبت آمیز ای میان سی دی پراجکت و کوجیما پروداکشنز وجود دارد و اگر بازی سایبرپانک را بازی نموده باشید، احتمالا با ایستراگ هایی (چیزهای مخفی و جالب) درباره دث استرندینگ یا خود کوجیما روبه رو خواهید شد. با این حال، گویا این اشاره های کوچک و بامزه کافی نبوده و اکنون نوبت به کوجیما پروداکشنز رسیده که محتوایی مرتبط با دنیای بازی سایبرپانک را به دث استرندینگ بیاورد.

بر اساس توضیحاتی که ناشر بازی اعلام نموده، این محتوا که به صورت انحصاری برای کامپیوترهای شخصی عرضه شده، به وسیله یک به روزرسانی رایگان به بازی اضافه شده است و دارای 6 مرحله جدید با شخصیت ها و ماجراهایی مرتبط با دنیای بازی سایبرپانک 2077 است.

همچنین بازیکنان می توانند در این کراس اور برخی از آیتم های ظاهری یا تجهیزات مرتبط با بازی سایبرپانک 2077 را هم ببینند. یکی از این آیتم ها و ویژگی ها جالب وسیله نقلیه ای (موتور) با تم بازی سایبرپانک 2077 است که نیروی پرش وسیله نقلیه را افزایش می دهد. همچنین به وسیله این به روزرسانی یک دست روباتی و نقره ای به بازی اضافه شده که بر اساس مدل دست جانی سیلورهند در ساخته جدید سایبرپانک طراحی شده است. همچنین آیتم های تزیینی و جالبی مثل عینک آفتابی جانی سیلورهند هم به دث استرندینگ آمده است.

علاوه بر این ها، کراس اور دث استرندینگ و سایبرپانک 2077 که به صورت رایگان عرضه شده، یک سیستم هک کردن جدیدی به بازی اضافه خواهد نمود که شخصیت اصلی بازی یعنی سم پورتر بریجز با استفاده از آن می تواند ماشین های دشمنان را هدف قرار دهد و آن ها را هک کند. همچنین با استفاده از این ویژگی جدید، سم می تواند حس گرهای شناسایی گنجانده شده توسط یکی از گرو ه های بازی (Mule ها) را برای مدت محدودی متوقف کند و همین طور وسایل نقلیه آن ها را هک کند تا در میانه راه متوقف شوند.

آیتم های ظاهری و نمایشی شاید محتوای قابل توجهی نباشند و فقط در حد ادای دین و اشاره هایی به بازی سایبرپانک برای هواداران این بازی جالب باشند اما می توانیم برای قابلیت جدید هک کردن و همین طور 6 مأموریت جدید اضافه شده به بازی خرسند و هیجان زده باشیم تا ببینیم کوجیما و تیمش در این 6 مأموریت چه چیزهایی برای مخاطب تدارک دیده اند. به هر حال، کراس اور میان دو بازی پرسروصدای این نسل در نوع خود اتفاق جالبی است که اکنون تحقق یافته است. این به روزرسانی رایگان هم اکنون در کامپیوترهای شخصی در دسترس است و هواداران می توانند از ویژگی های جدید آن بهره مند شوند.

بازی دث استرندینگ در سال 2019 به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد اما با تأخیری چندماهه، این بازی بالاخره برای کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم و فروشگاه اپیک گیمز) منتشر شد. اگرچه وظیفه نشر بازی روی کنسول ها و همین طور حق انتشار بازی در اختیار سونی بود اما جالب اینجاست که نسخه کامپیوترهای شخصی توسط شرکت 505 Games منتشر شده و سونی این کار را انجام نداده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1360

به "همکاری دث استردینگ و سایبرپانک؛ مراحل و آیتم های جدید به بازی می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری دث استردینگ و سایبرپانک؛ مراحل و آیتم های جدید به بازی می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید