نسخه کامل Disco Elysium برای کنسول&zwnjها و کامپیوتر معرفی گشت

به گزارش مینی نت، بیش از یک سال از عرضه بازی Disco Elysium برای کامپیوتر می گذرد و اکنون بالاخره پس از انتظار و درخواست های فراوان، نسخه کامل تر این بازی با نام بازی Disco Elysium: Final Cut برای کنسول ها و کامپیوترهای شخصی معرفی شده است.

نسخه کامل Disco Elysium برای کنسول&zwnjها و کامپیوتر معرفی گشت

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

اگر بخواهیم نام بازی های فوق العاده و شگفتی های سال قبل را به زبان آوریم، قطعا باید اشاره ی مهمی به Disco Elysium کرد. این بازی که سال قبل برای کامپیوتر منتشر شد، توانست بسیاری از گیمرها را سورپرایز کند و به یکی از مهم ترین آثار آن سال تبدیل شود. تا حدی که در مراسم گیم اواردز 2019 هم یکی از پیروز ترین بازی ها لقب گرفت. Disco Elysium توانست در گیم اواردز سال قبل، 4 جایزه مختلف را کسب کند. این یعنی قبل از برگزاری مراسم امسال که رکورد بیشترین جایزه به The Last of Us Part II رسید، بازی Disco Elysium یکی از رکوردداران بیشترین جایزه دریافتی گیم اواردز بود. همچنین به صورت کلی استقبال منتقدان و طرفداران از بازی به شدت بالا بود و حتی از سوی برخی از سایت های دیگر پیروز شد تا جایزه بهترین بازی سال 2019 را کسب کند.

همه این ها بخشی از دلایلی است که باعث می شود اشتیاق طرفداران برای عرضه نسخه کنسولی این بازی بسیار زیاد باشد. Disco Elysium یک بازی نقش آفرینی جهان باز است که محوریتی کارآگاهی دارد و توسط استودیو ZA/UM ساخته شده است. طبق اعلام رسمی، بازی Disco Elysium: Final Cut در ماه مارس 2021 برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، کامپیوتر، مک و استیدیا متنشر خواهد شد . به دنبال آن و با کمی تأخیر، در تابستان 2021 این بازی برای ایکس باکس سری ایکس/ سری اس و نینتندو سوییچ هم عرضه خواهد شد. افرادی که اکنون بازی Disco Elysium را تهیه کرده باشند، می توانند این نسخه را در قالب یک به روزرسانی رایگان دریافت کنند و نیازی به خرید دوباره آن ندارند.

بازی Disco Elysium: Final Cut دارای ویژگی هایی نظیر مأموریت های اضافی، منطقه ای کاملا جدید و صداگذاری کامل برای تمامی شخصیت ها خواهد بود. همچنین پشتیبانی از کنترلر کنسول ها می تواند در تجربه آن و کنترل بازی تأثیر خوبی بگذارد. همچنین می توانید در کنسول های نسل نهمی همچون پلی استیشن 5 بازی را با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم بر ثانیه اجرا کنید.

iam8bit، ناشر بازی، نسخه کالکتور ادیشن بازی Disco Elysium: Final Cut را هم برای کنسول های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس و نینتندو سوییچ معرفی کرده است. این نسخه با قیمت 250 دلار منتشر خواهد شد و دارای ویژگی های نظیر کتاب طراحی های هنری 190 صفحه ای از بازی، موسیقی های بازی، جعبه ها ویژه و خاص، نقشه زیبا از شهر بازی و… خواهد بود.

بازی Disco Elysium ابتدا در اکتبر 2019 برای استیم و GOG منتشر شد و به دنبال آن در آوریل 2020 این بازی برای سیستم عامل مک هم منتشر شد. پس از آن، فروشگاه اپیک گیمز در ژوئن 2020 میزبان این بازی شد. اکنون هم نسخه کنسولی آن معرفی شده تا طرفداران این بازی بتوانند بعد از یک سال انتظار به فکر تجربه آن روی کنسول ها باشند.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1332

به "نسخه کامل Disco Elysium برای کنسول&zwnjها و کامپیوتر معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه کامل Disco Elysium برای کنسول&zwnjها و کامپیوتر معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید