حتی توسعه دهندگان از حجم نهایی بلک آپس 6 خبر ندارند!

به گزارش مینی نت، از زمانی که بازی کال آو دیوتی: بلک آپس 6 (Call of Duty: Black Ops 6) در جشنواره بازی های تابستانی 2024 معرفی شده، بسیاری از افراد در خصوص فضای ذخیره سازی مورد احتیاج تقریبا 300 گیگابایتی ذکر شده در صفحه فروشگاه بازی ابراز نگرانی نموده اند. با این حال، حقیقت پشت این رقم، حتی برای بعضی از توسعه دهندگان ارشد بازی چندان معین نیست.

حتی توسعه دهندگان از حجم نهایی بلک آپس 6 خبر ندارند!

همانطور که بسیاری از هواداران سری کال آو دیوتی به شما خواهند گفت، این رقم 300 گیگابایتی حجمی بیش از بازی اصلی را شامل می گردد. در واقع این شامل کمپین تک نفره، بخش های چندنفره، بخش زامبی، وارزون و موارد دیگر است. حال جزئیات مصاحبه ای اخیر منتشر شده که نشان می دهد مت اسکرونس (Matt Scronce)، کارگردان طراحی و ییل میلر (Yale Miller)، دستیار مدیر ارشد فراوری، در واقع نمی دانند که حجم بازی چقدر خواهد بود. میلر بیان نموده که در پی بهینه سازی بازی هستند اما نمی داند که در نهایت به کجا خواهند رسید.

البته بهتر است بدانید که به علت اینکه بلک آپس 6 از Texture Streaming استفاده می نماید، احتیاج اتصال همیشگی به اینترنت دارد و حجم نسبتا کمتری خواهد داشت. به عبارت ساده، این ویژگی به طور مداوم تکسچرها را به بازی شما استریم می نماید و باعث می گردد که احتیاجی به دانلود تمام فایل های مورد احتیاج برای تکسچرهای با وضوح بالاتر در بازی نداشته باشید و در نتیجه فضای ذخیره سازی کمتری برای بازی احتیاج است.

همانطور که در گذشته اعلام شده بود، میلر بعلاوه بیان نموده که 300 گیگابایت حافظه برای وارزون، مدرن وارفر 2 و 3 و بسته های زبان بوده است. بنابراین به نظر می رسد که در زمان عرضه می توانید تنها بخش هایی که می خواهید را دانلود کنید. در خصوص دانلود قسمت هایی از بازی که برای بازیکنان مهم هستند، اینکه آیا می توان قابلیت Texture Streaming و اتصال آنلاین را کنار گذاشت، در حال حاضر برای خود میلر نیز تعیین نیست.

بنابراین به نظر می رسد که قابلیت گفته شده به بازیکنان اجازه می دهد تا بازی را به برترین شکل تجربه نمایند و از طرفی تیم سازنده می خواهد مطمئن گردد که شما فقط بخش هایی از بازی را دانلود می کنید که برایتان مهم هستند، اما هیچ کس نمی تواند بگوید که آیا کسانی که می خواهند همه محتوا را دانلود نمایند، قادر به انجام این کار و تجربه بازی به صورت آفلاین خواهند بود یا خیر. در هر صورت باید منتظر اطلاعات بیشتر بمانیم.

بازی کال آو دیوتی: بلک آپس 6 در 25 اکتبر (4 آبان) امسال برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس، رایانه های شخصی و گیم پس منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 تیر 1403 بروزرسانی: 3 تیر 1403 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2271

به "حتی توسعه دهندگان از حجم نهایی بلک آپس 6 خبر ندارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حتی توسعه دهندگان از حجم نهایی بلک آپس 6 خبر ندارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید