نوار شمالی کشور بارانی می گردد

به گزارش مینی نت، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده برای استان های واقع در سواحل دریای خزر بارش باران و بعضی استان های واقع در بخش های شمالی کشور بارش باران، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

نوار شمالی کشور بارانی می گردد

احد وظیفه در گفت وگو با خبرنگاران، در این باره اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده برای استان های واقع در سواحل دریای خزر بارش باران و در بعضی نقاط استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و ارتفاعات البرز، بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه (24 شهریورماه) به تدریج از میزان ابرناکی در مناطق فوق کاسته می گردد و روند افزایش نسبی دما در نیمه شمالی کشور انتظار می رود. همچنین از امروز (پنج شنبه) تا اواسط هفته آینده در بعضی مناطق کشور افزایش سرعت باد پیش بینی می گردد و در منطقه زابل نیز در بعضی ساعات خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی دو روز آینده دریای خزر مواج خواهد شد.

وظیفه در انتها به وضعیت جوی پایتخت نیز اشاره نمود و گفت: برای تهران در روز آدینه (22 شهریورماه) آسمانی تا قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد، در بعضی ساعات افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای 27 و 18 درجه سانتی گراد، برای روز شنبه (23 شهریور) آسمان کمی ابری تا قسمتی ابری، در بعضی ساعات وزش باد، با بیشینه و کمینه دمای 27و 17 درجه سانتی گراد، برای روز یکشنبه (24 شهریورماه) آسمان صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد، با بیشینه و کمینه دمای 28 و 17 درجه سانتی گراد و برای روز دوشنبه (25 شهریور) آسمان صاف تا کمی ابری، با بیشینه و کمینه دمای 32 و 19 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 365

به "نوار شمالی کشور بارانی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوار شمالی کشور بارانی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید