باران و صاعقه در 15 استان تا سه شنبه

به گزارش مینی نت، سازمان هواشناسی از تداوم رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه شنبه در 15 استان کشور اطلاع داد.

باران و صاعقه در 15 استان تا سه شنبه

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز شنبه 30 مرداد 1400 در بعضی منطقه ها استان های مازندران، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان و در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در بعضی منطقه ها آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و جنوب فارس افزایش ابر، رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.

فردا در شمال آذربایجان غربی، بعضی منطقه ها مازندران، ارتفاعات سمنان، شرق تهران، بعضی منطقه ها کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان و ارتفاعات زاگرس مرکزی افزایش ابر، گاهی رگبار و رعدوبرق پیش بینی می گردد.

روز های دوشنبه و سه شنبه در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، تهران، هرمزگان، مرکز و جنوب کرمان و جنوب فارس این شرایط ادامه دارد.

چهارشنبه در بیشتر منطقه ها کشور آسمان صاف خواهد بود. بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز و فردا در جنوب تهران، جنوب سمنان، قم، شرق و شمال اصفهان و روز های سه شنبه و چهارشنبه در نوار شرقی کشور با افزایش سرعت با در بعضی منطقه ها احتمال خیزش گردوخاک وجود دارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1722

به "باران و صاعقه در 15 استان تا سه شنبه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باران و صاعقه در 15 استان تا سه شنبه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید