فرانسه، در صدر کشورهای محبوب گردشگران

به گزارش مینی نت، مطابق گزارش سازمان دنیای توریستی، فرانسه با جذب 86.3 میلیون توریست در سال گذشته میلادی، رتبه اول را در میان کشورهای محبوب توریستان در دنیا به خود اختصاص داد. همچنین آمریکا با 77.9 میلیون توریست و اسپانیا با 68.1 میلیون توریست، در صندلی های دوم و سوم این فهرست جای گرفته اند.

فرانسه، در صدر کشورهای محبوب گردشگران

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

همچنین سال گذشته 31.5 میلیون نفر از اتباع بیگانه به روسیه سفر نموده ­اند و به موجب آن این کشور بین مناطق مورد توجه گردشگران دنیا، رتبه دهم را کسب نموده است. این در حالی است که روسیه شانس زیادی برای قرار دریافت در پنج کشور محبوب گردشگری و کسب درآمد بیشتر از این شاخه را دارد.

طبق آمار سازمان روس توریسم، در سال گذشته درآمد روسیه از بخش گردشگری در حدود 12 میلیارد دلار بوده است و کارشناسان معتقدند طبیعت زیبا و ظرفیت­ های فرهنگی این کشور مبنای خوبی برای جذب گردشگران بوده است. علاوه بر این به دلیل نوسانات شدید ارز خارجی، سفر به روسیه برای گردشگران خارجی به صرفه ­تر شده است. اما باید توجه داشت که یکی از موانع ورود گردشگران به روسیه، سرمای شدید در نصف بیشتر سال و اخذ ویزا می باشد.

یوری بارزیکین قائم مقام اتحادیه صنعت توریسم روسیه گفت پیشنهاد لغو ویزا مابین کشورهای عضو بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین، افریقای جنوبی) از طرف ولادیمیر پوتین رئیس جمهور این کشور مورد حمایت قرار گرفته و این مسئله بر حجم گردشگران و درآمد این شاخه تاثیرات زیادی خواهد گذاشت.

تصمیم دیگر این است که از روز یکم جولای، اتباع خارجی که از مرزهای هوایی و دریایی منطقه ولادیواستوک وارد قلمروی روسیه بشوند، می ­توانند اجازه ورود به مدت هشت روز دریافت نمایند. از این رو اتباع کشورهای چین، آسیای جنوب شرقی و حتی آمریکا می­ توانند از این فرصت استفاده نمایند. با این اقدام روسیه میخواهد منطقه ولادیواستوک را فعال سازد.

منبع: کجارو / خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1353

به "فرانسه، در صدر کشورهای محبوب گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه، در صدر کشورهای محبوب گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید