شکایت چهار نماینده ایران از میزبانی قطر، کرونا بهانه بی نظمی!

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال پرسپولیس، استقلال، شهرخودرو و سپاهان اصفهان برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که بطور متمرکز در کشور قطر برگزار می گردد با تصمیم کمیته مسابقات در هتل ازدان پالاس اسکان پیدا کردند.

شکایت چهار نماینده ایران از میزبانی قطر، کرونا بهانه بی نظمی!

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

این هتل شش طبقه که ظاهری مجلل دارد غیر از نمایندگان فوتبال ایران پذیرای تیم های پاختاکور ازبکستان و الشرطه عراق نیز هست.

AFC هر طبقه از این هتل را به یک باشگاه اختصاص داده تا با توجه به بیماری کرونا مانع از شیوع این ویروس شده و رفت و آمد بازیکنان را کنترل کند.

با این حال نمایندگان فوتبال ایران به دلیل تعیین نشدن جواب تست کرونای تمام اعضای خود همچنان بایستی وعده های غذایی را بطور اختصاصی و دو نفره در اتاق هایشان صرف نمایند.

نحوه پذیرایی میزبان به مذاق نمایندگان هیچ یک از تیم ها خوش نیامده است. از قرار معلوم برنامه ریزی برای استفاه از سالن های بدنسازی این هتل از سوی AFC بسیار اندک است تا مسائل فراوانی را در فرایند آماده سازی تیم ها ایجاد کند.

همچنین در دو روز گذشته ناهار تمام اعضای تیم های ایرانی قرار بود رأس ساعت 13 سِرو گردد اما با تأخیر یکساعته و با پذیرایی بصورت غذای سرد بوده است.

رفتار مسئولان AFC و بخش خدمات این هتل اعتراض مدیران باشگاه های ایرانی را در آورده است تا جاییکه هر یک از باشگاه ها بطور جداگانه نامه ای را در راستای شکایت از این موضوع به AFC ارسال کردند. باشگاه پرسپولیس که شب گذشته اعتراض رسمی خود را به مسئولان اجرایی لیگ قهرمانان آسیا داد میخواهد امروز هم نامه ای را در این راستا ارسال کند.

همچنین مدیران هر چهار باشگاه ایرانی قصد دارند امشب شکایتی مشترک را تنظیم نموده و ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1089

به "شکایت چهار نماینده ایران از میزبانی قطر، کرونا بهانه بی نظمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت چهار نماینده ایران از میزبانی قطر، کرونا بهانه بی نظمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید