زائرسراهای دولتی مشهد باید از پذیرش زائر غیرسازمانی پرهیز کنند

به گزارش مینی نت، مدیرکل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی گفت: تمامی زائرسراهای دولتی مستقر در مشهد باید از پذیرش زائر غیرسازمانی خود پرهیز کنند تا بتوانیم این زائران و مسافران را به هتل ها و هتل آپارتمان ها سوق دهیم.

زائرسراهای دولتی مشهد باید از پذیرش زائر غیرسازمانی پرهیز کنند

مهدی فروزان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهدمقدس گفت: با توجه به مصوبه ستاد اجرایی خدمات سفر برای بررسی چالش ها و بررسی نقاط ضعف و قوت قرار است در نوروز 98 خدمات بهتری در استان خراسان رضوی و مشهدمقدس داشته باشیم.

مدیرکل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی گفت: در حال حاضر حدود 430 هزار شب اقامت در مشهد تمهید شده و این یک نقطه قوت است؛ 55 درصد هتل های کشور در مشهد مستقر است و باید به سمتی حرکت کنیم که هم از سرمایه گذاران این بخش حمایت کنیم و هم بتوانیم قشر ضعیف مشرف شده به مشهد را برایشان اسکان فراهم کنیم.

فرزوان گفت: تمامی زائرسراهای دولتی مستقر در مشهد باید از پذیرش زائر غیرسازمانی خود پرهیز کنند تا بتوانیم این زائران و مسافران را به هتل ها و هتل آپارتمان ها سوق دهیم. بحث بازرسی و نظارت بر حوزه اسکان نیز از دیگر مصوبات است که نظارت ها باید دقیق تر و جدی تر باشد.

مشروح گفت وگوی مهدی فروزان؛ مدیرکل امور رفاهی استانداری خراسان رضوی درباره تمهیدات فراهم شده برای پذیرایی از زائران و مسافران در خراسان رضوی را در فیلم زیر شاهد هستید:

ز

منبع: تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 945

به "زائرسراهای دولتی مشهد باید از پذیرش زائر غیرسازمانی پرهیز کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زائرسراهای دولتی مشهد باید از پذیرش زائر غیرسازمانی پرهیز کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید