آبنمای موزیکال کیش، جاذبه هیجان انگیز

به گزارش مینی نت، مجموعه آوای خلیج فارس با زیربنای ساحلی معادل 20 هزار متر مربع و 15 هزار متر مربع دریا و اسکله ای با مساحت 1400 متر مربع، بزرگ ترین مجموعه فرهنگی - تفریحی کشور و بزرگ ترین آبنمای موزیکال خاورمیانه محسوب می گردد.

آبنمای موزیکال کیش، جاذبه هیجان انگیز

فصل پاییز و زمستان برترین فصل برای رفتن به جنوب کشور است و می توانید یک سفر با آب و هوای بهاری را در زمستان تجربه کنید. آبنمای موزیکال کیش یکی از جاذبه های تماشای کیش است که در سفر به جنوب ایران باید آن را از نزدیک ببینید. آبنمای موزیکال کیش تنها یکی از سرگرمیات موجود در مجموعه آوای خلیج فارس کیش است. در ادامه با مجله گردشگری دلتا همراه باشید تا درباره این مجموعه تماشای بیشتر بدانید.

آبنمای موزیکال کیش کجاست؟

مجموعه آوای خلیج فارس کیش مجموعه در شمال شرقی جزیره کیش و در یکی از برترین نقاط نزدیک اسکله سرگرمیی کیش قرار گرفته است. شکل کلی این مجموعه به صورت یک ستاره دریایی طراحی شده است. برای تماشا این آبنما کافی است به بخش شمال شرقی جزیره کیش بروید.

امکانات آبنما

در این مجموعه علاوه بر نورپردازی های خاص می توانید از سینما چند بعدی، جنگ های شبانه، موسیقی زنده، اجرای کنسرت به وسیله هنرمندان مورد علاقه تان و بعلاوه معماری متفاوت و فضای سبز مجموعه بهره ببرید. برای تامین آب این آبنما، از آب شور دریا استفاده شده است. این کار برای حفظ و نگهداری محیط زیست صورت گرفته است. در این مجموعه رستوران های مختلفی وجود دارد که می توانید بعد از سرگرمی وقت خود را در آنجا بگذرانید.

جاذبه های نزدیک آبنما

در نزدیکی آبنمای موزیکال کیش جاذبه های دیگری مانند مراکز خرید و جاهای تماشای وجود دارد.

مرکز خرید مریم کیش

بازار مریم یکی از تماشای های نزدیک آبنمای موزیکال کیش است. این پاساژ از قدیمی ترین مراکز خرید جزیره کیش است و شما می توانید انواع سوغات کیش را از آنجا خریداری کنید. اگر به مطالب گردشگری علاقه دارید، سفر یک روزه به اطراف تهران را بخوانید.

مرکز خرید ونوس کیش

بازار ونوس کیش یکی از برترین مراکز خرید کیش است که در فاصله نزدیک به آبنمای موزیکال کیش قرار گرفته است. در بازار ونوس می توانید انواع پوشاک، چمدان و دیگر خریدهای خود را تهیه کنید. در مرکز خرید ونوس بخش ویژه ا برای بازی بچه ها قرار گرفته است و خیال شما را از این بابت راحت می نماید.

هتل های نزدیک آبنمای موزیکال کیش

شما می توانید از بین هتل های زیر، هتل محل اقامت خود را نزدیک آبنمای کیش انتخاب کنید.

  • هتل گراند
  • هتل ویدا
  • هتل میراژ
  • هتل آرامش

سخن پایانی

جزیره کیش به عنوان یک جزیره جهانگردی و تماشای جاذبه های بسیاری را در خود جای داده است. آبنمای کیش یکی از مراکز پر بازدید این جزیره است. در این مجموعه می توانید انواع و اقسام سرگرمیات را با هم داشته باشید. مجموعه آوای خلیج فارس کیش میزبان جهانگرد های داخلی و خارجی زیادی است و همه چیز برای داشتن یک شب رویایی مهیا است.

پیشنهاد مطالعه: برای تماشا مطالب بیشتر از گردشگری در ایران دره آل، سفری پر رمز و راز نزدیک مشهد

منبع: پیام دلتا
انتشار: 20 آذر 1401 بروزرسانی: 20 آذر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2132

به "آبنمای موزیکال کیش، جاذبه هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبنمای موزیکال کیش، جاذبه هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید