بهترین هتل های ساحلی شمال ایران ، اقامتی رویایی

به گزارش مینی نت، اقامت در ساحل و در نزدیکی دریا، تجربه ای است که کمتر کسی به آن دست رد می زند. هتل های ساحلی شمال ایران از جمله مکان هایی هستند که این تجربه را برای شما ممکن می کنند. تصورش را بکنید؛ در حالی که صدای امواج دریا به گوشتان می رسد از خواب بیدار می شوید و در هر زمانی که بخواهید از پنجره یا تراس به تماشای دریا می نشینید.

بهترین هتل های ساحلی شمال ایران ، اقامتی رویایی

در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران تعدادی از بهترین هتل های ساحلی شمال را به شما معرفی می کنیم تا در سفر به استان های شمالی، اقامتی رویایی را در سواحل دریای خزر تجربه کنید.

هتل پارسیان خزر چالوس | مازندران

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس یکی از اعضای گروه هتل های پارسیان است و یکی از باسابقه ترین هتل های ایران به شمار می رود. این هتل فعالیت خود را در سال 1354 با نام هتل هایت آغاز کرد و پس از انقلاب اسلامی تغییر نام داد.

واحدهای اقامتی در این هتل در دو بخش، تحت عنوان بال غربی و بال شرقی پراکنده شده اند. هر یک از این واحدها نمای متفاوتی دارند و برخی از آنها رو به دریا و برخی دیگر رو به جنگل هستند.

هتل پارسیان آزادی خزر، انتخابی مناسب برای کسانی است که می خواهند در هتلی لوکس در ساحل دریای خزر اقامت کنند. این هتل دسترسی بسیار خوبی به مجتمع تفریحی نمک آبرود دارد و مراکز خرید و جاذبه های دیگری نیز در اطراف آن قرار گرفته اند.

هتل پارسیان آزادی خزر چالوس روی نقشه گوگل مپ

آدرس: مازندران، چالوس، مقابل تله کابین نمک آبرود

هتل کیمیا رامسر | مازندران

هتل کیمیا رامسر یک هتل ساحلی با چشم انداز دریای خزر است که در سال 1396 آغاز به کار کرده و هتلی نوساز به شمار می رود. این هتل سه ستاره، 36 واحد اقامتی در 7 طبقه دارد و امکانات خوبی را به مهمانان ارائه می دهد. اتاق ها در این هتل به دو دسته دارای چشم انداز دریا و دارای چشم انداز جنگل تقسیم می شوند و برخی از آنها دارای تراس هم هستند.

هتل کیمیا دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر رامسر از جمله بلوار معلم، شهربازی رامسر و … دارد و با اقامت در آن می توانید به همه جاهای دیدنی رامسر دسترسی داشته باشید.

هتل کیمیا رامسر روی نقشه گوگل مپ

آدرس: مازندران، رامسر، جاده ساحلی، بلوار شهید باهنر، بعد از پلاژ شهرداری

هتل آهوان چابکسر | گیلان

هتل آهوان چابکسر واحدهای اقامتی متنوعی دارد. در این هتل می توانید در سه مجموعه گل نشان، گل افشان و ویلایی اقامت داشته باشید و ساعات و روزهای خوبی را در سوئیت ها یا ویلاهای مجموعه تجربه کنید. واحدهای این هتل چشم انداز رو به دریا یا رو به محوطه زیبای هتل دارند و با اقامت در آنها امکاناتی مانند سالن بیلیارد و فوتسال در اختیار مهمانان قرار می گیرد.

برخورد خوب کارکنان، نظافت دقیق و امکانات مناسب از جمله ویژگی های مثبتی هستند که مهمانان این هتل چهار ستاره به آنها اشاره کرده اند.

هتل آهون چابکسر روی نقشه گوگل مپ

آدرس: گیلان، کیلومتر 16 جاده رامسر به رودسر، 10 کیلومتر بعد از ورودی چابکسر

هتل آپارتمان شهر نور | مازندران

هتل آپارتمان شهر یا مجتمع اقامتی تفریحی شهر در مازندران یکی از مجموعه های اقامتی با امکانات و خدمات عالی است. این مجموعه در سال 1395 آغاز به کار کرده است و هتلی نوساز به شمار می رود. از ویژگی های هتل آپارتمان شهر نور می توان به وجود امکانات تفریحی مانند استخر روباز آب گرم، سالن بیلیارد، کافی شاپ های ساحلی، سالن سینما، مجموعه ورزشی و … اشاره کرد.

وجود امکانات و تفریحات مناسب، برخورد خوب کارکنان و موقعیت جغرافیایی عالی از جمله دلایلی هستند که مهمانان برای انتخاب هتل آپارتمان شهر نور بیان کرده اند. توجه داشته باشید که واحدهای اقامتی این مجموعه دارای چشم انداز دریا و باغ هستند.

هتل آپارتمان شهر نور روی نقشه گوگل مپ

آدرس: مازندران، ایزدشهر، گلسار 3

هتل سفیدکنار بندر انزلی | گیلان

بندر انزلی یکی از شهرهای توریستی ایران است که به دلیل فضای شهری زیبا و همسایگی با دریای خزر گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. هتل سفیدکنار، هتلی ساحلی در همین شهر است که شرایط اقامت در کنار دریای خزر را برایتان فراهم می کند. این هتل چهار ستاره و باسابقه در سال 1352 آغاز به کار کرده است و تا به امروز توانسته رضایت مهمانانش را به دست آورد.

چشم انداز زیبا و دسترسی به جاذبه های گردشگری از جمله پل غازیان، آرامگاه میرزاکوچک خان جنگلی و … مهم ترین ویژگی های هتل سفید کنار بندر انزلی هستند.

هتل سفیدکنار بندر انزلی روی نقشه گوگل مپ

آدرس: گیلان، بندرانزلی، کیلومتر شش جاده انزلی آستارا

هتل ملورین بندر انزلی | گیلان

اگر در پی اقامت در هتلی نوساز در کنار دریای خزر هستید، هتل ملورین بندر انزلی پیشنهادی بسیار عالی برای شماست. این هتل سه ستاره، واحدهای اقامتی لوکس و جذابی دارد و خدمات و امکانات خوبی را به مهمانان ارائه می کند. واحدهای اقامتی این هتل دارای چشم انداز دریا و خیابان هستند و برخی از آنها تراس دارند.

رفتار خوب کارکنان، نظافت بخش های مختلف هتل و موقعیت جغرافیایی عالی از جمله دلایلی هستند که مهمانان برای انتخاب هتل ملورین بندر انزلی اعلام کرده اند.

هتل ملورین بندر انزلی روی نقشه گوگل مپ

آدرس: گیلان، بندرانزلی، بلوار اطبا

هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد | مازندران

هتل آپارتمان دوریکا، هتلی ساحلی با 38 واحد اقامتی است که در نزدیکی دریا و در مقابل جنگل خشک داران واقع شده است. این هتل آپارتمان در نزدیکی یکی از توریستی ترین شهرهای شمال یعنی سلمانشهر یا متل قو واقع شده و از دسترسی خوبی به نمک آبرود و جنگل توریستی دو هزار برخوردار است.

در زمان رزرو هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد دقت کنید که واحدهای اقامتی این هتل دارای چشم انداز به دریا، جنگل، پارکینگ و محوطه هتل هستند.

هتل آپارتمان دوریکا عباس آباد روی نقشه گوگل مپ

آدرس: مازندران، کیلومتر 5 جاده عباس آباد به نشتارود، مقابل جنگل خشک داران

تجربه اقامت در کدام هتل ساحلی شمال را داشته اید؟

در این مطلب تعدادی از هتل های ساحلی شمال را که توانسته اند رضایت مهمانان را به دست آورند، به شما معرفی کردیم. حالا شما به ما بگویید که تجربه اقامت در کدام هتل ساحلی شمال را داشته اید؟ آیا از خدمات آن راضی بودید؟

بهاره فلاح

منبع: فلای تودی
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1921

به "بهترین هتل های ساحلی شمال ایران ، اقامتی رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ساحلی شمال ایران ، اقامتی رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید