رهبران مذهبی جهان خواهان برطرف تحریم های ایران شدند

به گزارش مینی نت، فارس نوشت:رهبران مذهبی در آمریکا با ارسال نامه ای به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از وی خواسته اند تحریم ها علیه ایران را برطرف کند.

رهبران مذهبی جهان خواهان برطرف تحریم های ایران شدند

ائتلاف ACT (ائتلافی جهانی متشکل از بیش از 145 کلیسا و سازمان های مرتبط با آن که در بیش از 120 کشور فعالیت می نمایند)، شورای جهانی کلیساها و شورای ملی کلیساهای مسیحی در این نامه مشترک بر ضرورت برطرف تحریم ها تأکید نموده اند.

در این نامه آمده است: ویروس کرونای جدید دشمن مشترک بشریت در همه جا است. پاسخدهی موثر به این بیماری همه گیر نیازمند همبستگی و همکاری بی سابقه جهانی، مراقبت ویژه از آسیب پذیرترین اقشار و اقدام فوری برای از بین بردن شرایطی است که باعث آسیب پذیری های بیشتر می گردد.

رهبران مذهبی جهان علاوه بر این از اثرگذاری تحریم ها بر روی زندگی مردم ایران ابراز نگرانی نموده اند. آنها نوشته اند تحریم های یکجانبه آمریکا علیه ایران در مبارزه ایران با ویروس کرونا اخلال ایجاد نموده است.

رهبران مذهبی جهان علاوه بر آن خواهان برطرف تحریم ها علیه سایر کشورها شده اند.

مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا و سایر مقام های دولت این کشور در روزهای گذشته بارها مدعی شده اند تحریم های آمریکا اخلالی در ارسال یاری های بشردوستانه با ایران ایجاد نمی نماید.

کارشناسان مسائل تحریمی می گویند با آنکه از لحاظ تئوری این نکته ممکن است صحیح باشد در عمل تحریم های بانکی آمریکا شرکت ها را برای انجام هر گونه مبادله با ایران بی میل می نماید.

شیوع ویروس کرونا در ایران موجب شده فشارهای جامعه بین الملل به ایالات متحده برای کاهش تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران افزایش یابد، اما دولت ترامپ تا به حال در برابر این فشارها مقاومت نموده است.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 904

به "رهبران مذهبی جهان خواهان برطرف تحریم های ایران شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبران مذهبی جهان خواهان برطرف تحریم های ایران شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید