تور برزیل: راهنمای سفر به سائو پائولو در برزیل

به گزارش مینی نت، راهنمای مسافرتی به سائو پائولو | Travel Guide To Sao Paulo

سائو پائولو از بزرگترین شهرهای کشور برزیل و بعلاوه یکی از پر جمعیت ترین شهرهای دنیا به شمار می رود. گشت و گذار در این شهر می تواند برای کسانی که به هیجان و زندگی شلوغ علاقمند هستند گزینه بسیار مناسبی باشد، زیرا سائو پائولو پر از سالن تئاترهای خاص و سینماهای بی نظیر است و بعلاوه در خیابان های آن که راه می روید می توانید انواع غذاهای خوشمزه را امتحان کنید و با طعم های نو آشنا شوید. قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد و بعلاوه چشم اندازی نسبت به رستوران ها و هتل ها و امکانات آنها از جمله نیازهایی است که مسافران باید در اختیار داشته باشند. در راهنمای سفر به سائو پائولو خبرنگاران میخواهد تا این قبیل از اطلاعات را در یک مطلب به طور جامع تهیه نماید، ما را در سفر به کشور برزیل همراهی کنید.

تور برزیل: راهنمای سفر به سائو پائولو در برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

موقعیت جغرافیایی سائو پائولو

شهر سائو پائولو از بزرگترین شهرهای کشور برزیل است و در جنوب شرقی برزیل و بعلاوه در نیم کره جنوبی قاره آمریکا است. مساحت این شهر برزیلی 152 کیلومترمربع بوده و جمعیتی که در آن زندگی می نمایند مطابق با آمار سرشماری در سال 2017 به 12 میلیون نفر می رسد. شهر سائو پائولو از مراکز مهم فرهنگی، اقتصادی و سیاسی در کشور برزیل به شمار می رود.

مختصری از تاریخ سائو پائولو

شهر سائو پائولو در سال 1554 به وسیله دو فرقه مذهبی بنیان گذاری شد. پایین بودن بهره وری مزارع شکر محلی باعث شد تا این سکونتگاه مدتی طولانی در حالت انزوا باقی بماند. در سده هفدهم کشاورزان منطقه اقدام به کشت گندم به منظور صادرات کردند. در سال 1711 به سائو پائولو رسماً عنوان شهر اعطا شد.در قرن نوزدهم این شهر شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی بود، که علت عمده آن رواج صادرات قهوه بود. پس از لغو برده داری در سال 1888، کشتزارهای قهوه این شهر امواج زیادی از مهاجران از ایتالیا، پرتغال، اسپانیا، آلمان و دیگر کشورهای اروپایی را به خود جلب کرد و از سوی دیگر بسیاری از بردگان سابق نیز برای پیدا کردن کار جذب این شهر شدند. در سال 1897 ایتالیایی ها بیش از نیمی از جمعیت این شهر را تشکیل می دادند.

اطلاعات ضروری شهر سائو پائولو در برزیل

زبان رسمی: پرتغالی

واحد پول: رئال یا رآل (real) با نشان اختصاری R$

نوع برق شهری: 127 V، 220 V، 60 Hz

اختلاف ساعت با تهران: 5 و نیم ساعت از تهران عقب تر است.

کد کشور برزیل: +55

شماره های اضطراری

  • اورژانس پزشکی: 192
  • آتش نشانی: 193
  • پلیس: 190

فرودگاه: فرودگاه بین المللی سائو پائولو گوارولوس

آب و هوای شهر سائو پائولو

با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر سائو پائولو در کشور برزیل این شهر دارای آب و هوای نیمه گرراستای است. میانه دمای هوا در فصل تابستان به 19 درجه سانتی گراد و درزمستان 10 درجه سانتی گراد گزارش شده است. بالاترین دمایی که در این شهر گزارش شده 37 درجه سانتی گراد بوده و کمترین دما منفی 3.2 درجه نیز بوده است. از همین می توان نتیجه گرفت که تقریبا هوایی مشابه با ایران دارد و حتی معتدل تر ایران هم است. از همین رو هر زمان که خواستید می توانید به شهر سائوپائولو سفر کنید، اما حتما خودتان را برای باران های موسمی آماده کنید و لباس مناسبی روزهای بارانی همراه خودتان داشته باشید.

هزینه اقامت در سائوپائولو

شهر سائوپائولو مانند هر شهر توریستی دیگر جهان هتل های زیادی را در خود جای داده است، بنابراین احتیاجی به نگرانی بابت اقامت در این شهر برزیلی لازم نیست که داشته باشید. اما یک نکته را باید در این شهر توجه داشته باشید و آن این است که به علت ازدحام جمعیت در این شهر و ترافیکی که در خیابان های آن وجود دارد سعی کنید تا جایی که برایتان امکان دارد از هتل های واقع در مرکز شهر استفاده بنمایید. به غیر از هتل، اقامتگاه های متنوعی هم در این شهر وجود دارد که بتوانید با اقامت در آنها از لحاظ اقتصادی برایتان ارزان باشد، اما دیگر احتیاجهای شما نظیر امکانات مناسب و امنیت نیز نمی تواند در این مدل اقامتگاه ها مانند هتل محیا باشد.

گفتنی است که آژانس مسافرتی خبرنگاران در بیشتر نقاط جهان دارای امکان رزرو هتل است و بعلاوه شما می توانید قبل از رزرو با مشاوران این مجموعه جهت انتخاب هتل مورد نظرتان مشورت نمایید. در ادامه راهنمای سفر به سائوپائولو به چند هتل خوب در این شهر اشاره خواهیم کرد.

هتل های پیشنهادی در سائو پائولو

  • هتل گرند هیات | Grand Hyatt Sao Paulo

هتل گرند هیات، هتل 5 ستاره ای است که در راهنمای سفر به سائوپائولو می خواهیم به آن اشاره ای داشته باشیم. این هتل از امکانات خوبی بهره می برد و برای کسانی که آن را به منظور محل اقامت خودشان انتخاب می نمایند می تواند برترین گزینه باشد. از جمله امکاناتی که در این هتل وجود دارد استخر سرپوشیده و روباز، سالن های ورزشی، اتاق های بزرگ و راحت و همینطور منوی کامل صبحانه نیز می باشد.

آدرس: Av. das Nações Unidas، 13301 - Itaim Bibi، São Paulo - SP، 04795-100، Brazil

  • هتل یونیک | Hotel Unique

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره و لوکسی که در این شهر وجود دارد، هتل یونیک است. این هتل از نظر بسیاری از مسافران در سایت Tripadviser نمره بسیار خوبی را گرفته و آن هم به علت نما و دکوری است که هتل یونیک داراست. البته فقط ظاهر نیست و از امکانات بسیار خوبی هم این هتل بهره می برد. از جمله امکاناتی که این هتل داراست نیز شامل اینترنت، سالن ورزشی، استخر روباز و سرپوشیده، اتاق های شیک و راحت، منوی کامل صبحانه، جکوزی دراتاق ها، کارکنان مهربون و خوش برخورد است.

شماره تلفن: 00551130554700

آدرس: Av. Brigadeiro Luís Antônio، 4700 Jardins، São Paulo - SP، Brazil

  • هتل Bourbon Convention Ibirapuera

اگر می خواهید در طول سفرتان اقتصادی عمل کنید، می توانید هتل 3 ستاره بوربون را انتخاب کنید. این هتل از امکانات مناسب و خوبی بهره می برد و از جمله این امکانات نیز عبارت از اینترنت، رستوران، استخر، اتاق های راحت، منوی صبحانه، پرسنل خوش برخورد نیز است.

شماره تلفن: 00551121612200

آدرس: Av. Ibirapuera، 2927 - Indianópolis، São Paulo - SP، 04029-200، Brazil

هزینه خورد و خوراک در سائو پائولو

فرهنگ غذایی در کشور برزیل متاثر از غذاهای سراسر جهان بوده و با میل کردن غذاهای این کشور می توانید سفری کوتاه به سرزمین های دوری مثل آفریقا، ژاپن و پرتغال داشته باشید. پیدا کردن غذا در شهر سائو پالوئو کار چندان سختی نیست و می توانید به راحتی در رستوران های لوکس و یا حتی رستوران معمولی که در خیابان های این شهر وجود دارند غذاهای خوشمزه ای را پیدا کنید. در ادامه راهنمای سفر به سائو پائولو به هزینه های مربوط به غذا در این شهر را بر اساس سایت رسمی Numbeo ذکر می کنیم، که عبارتند از:

برای یک وعده غذا در یک رستوران ارزان قیمت باید هزینه 28 رئال را بپردازید.

برای صرف یک وعده غذای دونفره در یک رستوان میانه باید 130 رئال پرداخت کنید.

قیمت منوهای مک دونالد در شهر سائوپائولو به نسبت ارزان تر است و مبلغ 25 رئال می باشد.

برای تهیه آب معدنی 6 رئال و اگر بخواهید یک فنجان قهوه میل کنید باید بابت آن 3 رئال بپردازید.

اگر هم می خواهید در سفرتان مقدار هزینه ها را کم کنید می توانید در سطح شهر دنبال غذاهای خیابانی باشید، قیمت این غذاها بسیار کم بوده و بعلاوه زمان کمتری برای تهیه شدن آن صرف می کنید. در ادامه راهنمای سفر به سائو پائولو می خواهیم چند رستوران در شهر سائو پائولو و بعلاوه بعضی از غذاهای محبوب در این کشور را به اختصار معرفی کنیم.

رستوران های پیشنهادی در شهر سائوپائولو

  • رستوران آسمان | Skye Bar & Restaurante

رستوران های زیادی در خیابان های شهر سائوپائولو وجود دارد، به طوری که در خیابان که می روید به راحتی می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و غذای خوشمزه ای را میل کنید، اما اگر بخواهیم یکی از رستوران های خوب این شهر را معرفی کنیم، رستوران آسمان آن رستوران است و می توانید یک وعده شام فوق العاده را در محیطی عالی میل کنید. البته باید این را بدانید که حتما قبل از رفتن به این رستوران باید میز خودتان را رزرو نمایید.

آدرس: Av. Brigadeiro Luís Antônio، 4700 - Jardins، São Paulo - SP، Brazil

  • خانه استیک | Outback Steakhouse

اگر هم در طول سفرتان به این شهر برزیلی هوس استیک کردید، رستوران خانه استیک برترین انتخاب برایتان می تواند باشد.محیط این رستوران کاملا حرفه ای بوده و به علت کیفیت بالایی که غذاهای آن دارد همراه شلوغ است. سعی در ساعات اولیه شب به این رستوران بروید.

آدرس: Av. Rebouças، 3970 - Pinheiros، São Paulo - SP، 05402-600، Brazil

هزینه حمل و نقل در سائوپائولو

هزینه بلیط تک سفره 4 رئال

هزینه بلیط ماهانه 210 رئال

هزینه تاکسی زمانی درون آن می نشینید 5.40 رئال و به ازای هر یک کیلومتر 2.50 رئال به مبلغ اضافه می شود. اگر بخواهید تاکسی منتظر شما بماند 30 رئال باید پرداخت نمایید.

هزینه یک لیتر بنزین در این شهر 4.5 رئال

جاذبه های گردشگری در سائوپائولو

  • موزه فوتبال | Football Museum

برزیل یکی از دلایل شهرتش در جهان به علت نیم فوتبال آن است. از همین رو وقتی نام برزیل به میان می آید ناخدا مطلع ورزش فوتبال در فکر خطور می نماید. از همین رو موزه ای در این شهر تاسیس شده و مجموعه ای از مفاخر فوتبال برزیل را بازدید عموم قرار داده است.. در این موزه تلفیقی از تاریخ فوتبال و فرهنگ برزیل به نمایش گذاشته شده است.

آدرس: Praça Charles Miler، 146 - Pacaembú، São Paulo - SP، Brazil

  • موزه پائولیستا | Paulista Museum

دیگر موزه ای که در این شهر وجود دارد موزه پائولیستا است که در حاشیه رود ایپیرانگا در جنوب شرقی شهر سائوپائولو وقع شده است. در این موزه مجموعه عظیمی از مبلمان، اسناد و مدارک و آثار هنری تاریخی به خصوص در رابطه با امپراتوری برزیل قابل مشاهده است.

آدرس: museu - Ipiranga، São Paulo - SP، Brazil

  • پارک ایبیراپوئرا | Ibirapuera Park

پارک ایبیراپوئرا یکی از محبوب ترین جاذبه های شهر سادئپائولو است که گردشگران بسیاری را به طرف خود جلب می نماید. در یک آخر هفته معمولی در حدود 150 هزار بازتماشاماینده از این پارک تماشا می نمایند. اما در زمان برگزاری مراسم های خاص نظیر بعضی جشنواره ها، تعداد گردشگرانی که به این پارک می آیند افزایش پیدا می نماید.

آدرس: Complexo Viário Ayrton Senna، São Paulo - SP، Brazil

  • خیابان پائولیسیتا | Paulista Avenue

یکی از مهمترین خیابان های سائو پائولو که میزبان چندین موسسه اقتصادی اقتصادی و جاذبه توریستی خوب است. معمولا این خیابان در تمام طول روز شلوغ است، که همین موضوع آن را تبدیل به مکانی عالی برای قدم زدن و داشتن حس و حالی شبیه مردم این شهر نموده است. پیشنهاد می کنیم از ایستگاه متروی Consolação آغاز به قدم زدن و راستاتان را به سمت ایستگاه Brigadeiro باز کنید. نقاط اصلی که در طول این راستا از آن ها عبور خواهید کرد شامل ساختمان شورای ملی (میزبان بزرگترین فروشگاه کتاب برزیل)، موزه هنر سائو پائولو (که نمای بیرونی آن بسیار زیباست)، پارک Trianon (مکانی فوق العاده برای آرامش)، Prainha da Paulista (داشتن کافه های خوب با نمایی زیبا از خیابان)، مرکز فرهنگی FIESP (میزبان نمایشگاه های فصلی)، مرکز فرهنگی Itau (مکان دیگری برای برگزاری نمایشگاه) و Casa das Rosas (یک عمارت نمادین با باغ های زیبا) هستند.

آدرس: Av. Paulista، 1330-1374 - Bela Vista، São Paulo - SP، 01310-100، Brazil

  • موزه هنر سائو پائولو | Museum of Art of São Paulo Assis Chateaubriand

در موزه هنر شهر سائوپائولو می توانید شاهکارهای بسیار را از بزرگانی نظیر ون گوک و دگا مشاهده کنید. برای بازدید از این موزه یک الی دو ساعت زمان احتیاج دارید تا به طور کامل بتوانید از تمامی آثاری که در آن وجود دارد تماشا فرمایید.

آدرس: Av. Nove de Julho، 1540 - Jardim Paulista، São Paulo - SP، Brazil

مراکز خرید در شهر سائوپائولو

  • مرکز خرید مورامبی | Morumbi Shopping

آدرس: Av. Roque Petroni Júnior، 1089 - Vila Gertrudes، São Paulo - SP، 04707-120، Brazil

  • خیابان مارکو | Rua 25 de Marco

آدرس: Rua Vinte e Cinco de Março، 719 - Centro، São Paulo - SP، 01021-200، Brazil

  • مرکز خرید الدورادو | Shopping Eldorado

آدرس: Av. Rebouças، 3970 - Pinheiros، São Paulo - SP، 05402-600، Brazil

  • مرکز خرید | Shopping Light

آدرس: R. Cel. Xavier de Tolêdo، 23 - República، São Paulo - SP، 01048-100، Brazil

بایدها و نبایدها در شهر سائو پائولو

با توجه به این سائوپائولو یکی از شهرهای توریستی در کشور برزیل اما از امنیت چندان خوبی بهره نمی برد و باید حتما در اماکن شلوغ و محله های قدیمی مراقب پول و وسایل ارزشمندتان باشید.

جهت کسب اطلاعات لازم برای ویزا کشور برزیل می توانید راهنمای سفارت برزیل را مطالعه کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1982

به "تور برزیل: راهنمای سفر به سائو پائولو در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: راهنمای سفر به سائو پائولو در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید