ربیعی: نقل وانتقالات این فصل پیچیدگی های زیادی داشت

به گزارش مینی نت، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: نقل وانتقالات امسال پیچیدگی خاص خود را داشت.

ربیعی: نقل وانتقالات این فصل پیچیدگی های زیادی داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد ربیعی بعد از مسابقه محبت آمیز با فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: یکی از تیم هایی هستیم که خیلی دیر کارمان را شروع کردیم و باید روند اماده سازی را جلو ببریم و مسائل و سختی های خودمان را دارمی و تلاش کردیم که یک کاری را جمع و جور کنیم. سه بازی تدارکاتی داریم که امروز اولین مسابقه را مقابل فولاد انجام دادیم. دو روز دیگر کار تمرینی داریم دو بازی تدارکاتی دیگر داریم.

وی در مورد شرایط جابجایی لیگ برتر گفت: جابجایی امسال پیچیدگی خاص خود را به چند دلیل داشت اول تازه بودن آئین نامه جابجایی است و دوم افزایش بی رویه دستمزد بازیکنان و یکسری مسایل بود ذوب آهن هم از این مسایل مستثنی نیست. می خواهم از تارتار و همکارانش در فصل گذشته تشکر می کنم و زحمات شایانی برای این تیم در دو فصل کشیدند. ما هم با محدودیتی که داشتیم جلو بردیم و سعی کردیم با بضاعتی که داشتیم تلاش کردیم که جابجایی را مهندسی کنیم. جابجایی ما تمام نشده و هنوز ادامه دارد.

ربیعی در پاسخ به سوال خبرنگار دانشجو مبنی بر رشد پله پله خود، گفت: در رفسنجان پروژه به سرانجام درستی بود و کار بعدی من در رفسنجان این بود که تیم باید می رفت به آسیا به همین دلیل گفتم به مدیران که شرایط را برای حضور در اسیا مهیا کنند. آن پروژه درست جلو رفت. زیرا وقتی در رتبه های هشتم، ششم و پنجم شده است باید برای فصل آینده برای رده های سو م و چهارم تلاش کند. بحث اسکان بازیکنان است و گفته ایم جهادی پیش برویم. در ذوب آهن هم باید پروژه ای پیش برویم و حتی یک رتبه هم شده بالاتر از فصل قبل قرار بگیریم. در ذوب آهن مشکل زیاد داشتیم هم بحث اسکان بازیکنان و هم تجهیزات، ولی جهادی پیش رفته ایم.

سرمربی ذوب آهن در مورد جذب کمال کامیابی نیا، گفت: اول باید از بازیکنان بزرگ تر فصل گذشته ذوب آهن تشکر کنم، زیرا ما تیم جوانی هستیم و فکر می کنم دو یا سه بازیکن بالای 30 سال داریم که می توانیم از تجربیاتش به خوبی استفاده کنیم که یکی از آن ها کامیابی نیاست که از تجربه اش در آسیا و تیم بزرگ پرسپولیس می توانیم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 تیر 1402 بروزرسانی: 29 تیر 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2230

به "ربیعی: نقل وانتقالات این فصل پیچیدگی های زیادی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: نقل وانتقالات این فصل پیچیدگی های زیادی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید