خبرنگاران رمضانی: در جام حذفی هم سپاهان را در زمین مسابقه می بریم

به گزارش مینی نت، تهران- خبرنگاران- سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی ها در دیدار جام حذفی هم سپاهان را شکست خواهند داد، گفت: اقدامات باشگاه سپاهان فرار رو به جلو است تا بتوانند جو را برای دیدار پیش رو در جام حذفی برهم بزنند.

خبرنگاران رمضانی: در جام حذفی هم سپاهان را در زمین مسابقه می بریم

سعید رمضانی در گفت وگویی تلویزیونی با اشاره به بیانیه باشگاه سپاهان بعد از دیدار این تیم برابر استقلال گفت: بعید می دانم این ادبیات کار سپاهانی ها باشد. این بیانیه فرار رو به جلو است. آنها می خواهند درآستانه بازی دو تیم در جام حذفی از این جو استفاده کند.

وی اضافه کرد: ما بیش از یک نیمه 10 نفره بودیم. سپاهان می توانست بازی را در آن زمان می برد. ما هدیه شجاعت و غیرت و تلاش بازیکنان را گرفتیم و با چنگ و دندان این برد شیرین را کسب کردیم.

سرپرست تیم استقلال با اشاره به برگزار نشدن دیدار سپاهان برابر پرسپولیس اضافه کرد: دوستان در تونل ورزشگاه خودشان یک 3 امتیاز به تیم دیگری هدیه دادند که معادلات جدول را بر هم ریخت.

وی در مورد درگیری امید نورافکن با بازیکنان استقلال گفت: همیشه باید احترام بزرگتر حفظ شود. سپاهانی ها هم به اشتباه بازیکن خود پی بردند و او را تعویض کردند.

وی شرح داد: در بازی جام حذفی ما تمام تلاشمان را به کار می گیریم تا در زمین بتوانیم نتیجه بگیریم. بازی لیگ تمام شده و بزرگ کردن اتفاقات کار جالبی نیست.

وی در مورد اینکه سپاهان مدعی شده که اشتباهات داوری موجب شکست آنها شده است، گفت: شاید زیرکی بازیکن ما بود که پنالتی را گرفت. کار درستی نیست که بگوییم به خاطر پنالتی بازی را بردیم. ما بیش از یک نیمه 10 نفره بودیم. اگر می توانستید اینگونه ما را می بردید.

وی اضافه کرد: بازی که تیم سپاهان مقابل پرسپولیس انجام نداد به سایر تیم ها ضربه زد. نباید بحث ها شخصی شود. بهتر است که تمرکز سپاهان روی کار خودش باشد.

رمضانی تاکید کرد: برد ما تلاش بازیکنان و خواست خدا بود. ما حرف هایمان را در مسابقه پیش رو در زمین خواهیم زد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1109

به "خبرنگاران رمضانی: در جام حذفی هم سپاهان را در زمین مسابقه می بریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رمضانی: در جام حذفی هم سپاهان را در زمین مسابقه می بریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید