حاج محمد: استقلال مقابل فجر راضی کننده بود، آبی ها با پیروزی در داربی، قهرمان لیگ می شوند

به گزارش مینی نت، یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان اگر بتوانند در بازی مقابل پرسپولیس پیروز میدان شوند، می توانند عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود نمایند.

حاج محمد: استقلال مقابل فجر راضی کننده بود، آبی ها با پیروزی در داربی، قهرمان لیگ می شوند

مهدی حاج محمد، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با خبرنگاران، درباره پیروزی آبی پوشان مرکز مقابل فجرسپاسی در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: استقلال راضی نماینده بازی کرد. این تیم دارد حرفه ای بازی می نماید. این تیم اگر خوب بازی کند و امتیاز نگیرد، همه به آن امتیازها فکر می نمایند که چرا آن امتیازها از دست رفته است اما اگر این تیم امتیاز بگیرد و خوب بازی نکند، اهمیتی ندارد چون در سرانجام همه به آن نتیجه نهایی و امتیاز کسب شده فکر می نمایند. کار استقلال پسندیده است. شاگردان فرهاد مجیدی دارند سه امتیاز بازی های خود را به دست می آورند و دارند به اهداف خود می رسند.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان این که داربی مرکز می تواند قهرمان این فصل از رقابت های لیگ برتر را معین کند، اعلام کرد: استقلال از نظر نتیجه دارد کارهای خود را پیش می برد. در حال حاضر آبی ها 5 امتیاز جلوتر از پرسپولیس هستند. استقلال اگر داربی را با پیروزی پشت سر بگذارد، به طور قطع قهرمان می گردد. استقلال باید تمام برنامه های خود را روی داربی بگذارد. استقلال اگر بتواند در داربی نتیجه بگیرد، می تواند قهرمانی را برای خود قطعی کند.

حاج محمد با تاکید روی این مساله که تنها تیم های استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند، گفت: تیم های دیگر باید برای سومی کوشش نمایند. با وجود امتیازات کسب شده الان فقط تیم های استقلال و پرسپولیس مدعی قهرمانی هستند و به خاطر همین مساله به حساسیت داربی اضافه می گردد.

او در پاسخ به این سوال که استقلال در چه نقاطی ضعف فنی دارد؟ گفت: این که می گویند استقلال احتیاج به بازیکن بازی ساز دارد، درست است اما استقلال نباید روزبه چشمی را دفاع وسط بگذارد چون این بازیکن قلدر است و ممکن است پنالتی بدهد. باید روزبه چشمی یک خط جلوتر بیاید و من اگر بودم این بازیکن را در پست دیگری می گذاشتم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا آبی پوشان مرکز در سرانجام فصل می توانند قهرمان رقابت های لیگ برتر شوند؟ گفت: هیچ چیزی را نمی توان پیش بینی کرد. در حال حاضر استقلال بیش تر از پرسپولیس شانس قهرمانی دارد و باید دید در بازی های آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1989

به "حاج محمد: استقلال مقابل فجر راضی کننده بود، آبی ها با پیروزی در داربی، قهرمان لیگ می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج محمد: استقلال مقابل فجر راضی کننده بود، آبی ها با پیروزی در داربی، قهرمان لیگ می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید