گل محمدی: دنبال گرفتن امتیاز نیستیم و فقط می خواهیم بین ما و تیم ملی تعامل باشد، صدری تنهاست و باید به او یاری کنیم

به گزارش مینی نت، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که سرخپوشان دنبال امتیاز و پوئن نیستند و فقط می خواهند بین آنها و تیم ملی تعامل وجود داشته باشد.

گل محمدی: دنبال گرفتن امتیاز نیستیم و فقط می خواهیم بین ما و تیم ملی تعامل باشد، صدری تنهاست و باید به او یاری کنیم

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم پرسپولیس در مجموعه ورزشی شهیدکاظمی گفت: بازیکنان در تمرینات شرایط خوبی دارند و با انگیزه بالا روز به روز پیشرفت می نمایند. آنها از لحاظ بدنی خوب هستند و احتیاج به بازی های تدارکاتی بیشتر داریم. با توجه به اینکه لیگ هنوز آغاز نشده، مشکل ما نبودن در شرایط مسابقه است.

با بازی های محبت آمیز به مصاف الهلال می رویم

وی ادامه داد: هم استقلال تاجیکستان که با آن روبه رو شدیم و هم الهلال که با آن بازی داریم، هر دو تیم در دل مسابقات داخلی حضور دارند، اما متأسفانه ما با بازی های محبت آمیز باید به مصاف الهلال برویم. ما یک بازی انجام دادیم و روز آدینه هم با شهرداری آستارا بازی می کنیم. 16 مهر ماه هم با سپاهان بازی خواهیم کرد. برنامه ریزی ما طوری بود که هم استراحت نموده و هم تمرینات را در شرایطی انجام دهیم تا با آمادگی کامل مقابل الهلال بازی کنیم.

باید مسائل را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل با الهلال بازی کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تداخل بازی های تیم ملی با بازی با الهلال اسم کرد: بله متأسفانه این مشکل را داریم و کار ما واقعاً سخت شده است. با توجه به اینکه چهار روز بعد از بازی با کره، باید با الهلال روبه رو شویم، کار سخت است. ما احتیاج به تمرین و ریکاوری داریم. این مسائل هست و باید سعی کنیم این مسائل را به حداقل برسانیم و با آمادگی کامل با الهلال بازی کنیم.

آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس از زبان گل محمدی

گل محمدی درباره آخرین شرایط مصدومان پرسپولیس هم گفت: علی شجاعی قطعاً به بازی با الهلال نمی رسد، کامیابی هم بعید است که به این بازی برسد و مهدی خانی هم که دستش شکسته است و فعلاً دو سه ماه کار دارد.

بازی محبت آمیز با سپاهان محک خوبی برای ما و آنهاست

وی درباره غیبت بازیکنان ملی پوش در ملاقات محبت آمیز با سپاهان، گفت: هماهنگ کردن بازی محبت آمیز راحت نیست و شرایط تیم های دیگر را هم باید بسنجیم. همه اینها باعث می گردد که چطور و با چه تیمی بازی کنیم. شرایط تیم سپاهان طوری بود که می توانستند در آن موقع با ما بازی نمایند و فکر می کنم که بازی خوبی از آب دربیاید و به دو تیم یاری خوبی می نماید. جا دارد از آنها تشکر کنیم که با وجود معذوراتی که وجود داشت، قبول کردند بازی انجام گردد و برای همین از آقای نویدکیا و باشگاه سپاهان تشکر می کنم، چون یاری خوبی به ما می گردد که محک خوبی برای تیم باشد.

صدری فعلاً تنهاست و باید به او یاری کنیم

گل محمدی درباره حمایت ها از پرسپولیس اسم کرد: مسائل همواره وجود دارد ولی ما سعی کردیم که کار خودمان را انجام دهیم و اولویت مان تیم باشد. بحث اقتصادی و مدیریتی و نبود کارگزار و پنجره بسته و نبود منابع کافی از جمله مسائلی است که پرسپولیس با آن گریبانگیر است. آقای صدری فعلاً تنهاست و باید به او یاری کنیم. البته قول داده اند که تا فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت گردد. امیدوارم فرجی گردد تا بچه ها بتوانند با روحیه خوب راهی مسابقات شوند.

مسائل ما خیلی زیاد، ولی قابل حل شدن است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس راجع به نقش اعضای هیئت مدیره در مسائل این باشگاه اسم کرد: اعضای هیئت مدیره هم به مقدار خود یاری می نمایند. امیدوارم تصمیماتی که گرفته می گردد به تیم یاری کند و هر کسی که به باشگاه می آید بتواند مسائل را حل نماید. مسائل ما خیلی زیاد، ولی قابل حل شدن است به شرط اینکه بتوانیم با برنامه ریزی خوب و انتخاب افراد اصلح مسائل را رفع کنیم. ان شاءالله که اتفاقات خوبی برای باشگاه بیفتد.

سرمان در کار خودمان است و بیشتر تمرکزمان روی تمرینات است

وی در واکنش به اینکه بعضی اسامی برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس مطرح شده است، یادآور شد: در حیطه وظایف من نیست که درباره هیئت مدیره و اینکه چه کسانی انتخاب خواهند شد صحبت کنم. اجازه دهید من در حوزه فنی تیم صحبت کنم. همه مسئولان از شرایطی که وجود دارد خبر دارند و با انتخاب خوب خودشان خیلی می توانند به باشگاه یاری نمایند. ما سرمان در کار خودمان است و بیشتر تمرکز روی تمرینات و شرایط بچه ها داریم و اینکه بخواهیم فکرمان را معطوف به اعضای هیئت مدیره کنیم از بخش فنی تیم دور می شویم.

بازیکنان تازه بدون حتی یک ریال دریافتی با پرسپولیس قرارداد بستند

گل محمدی در پاسخ به این سؤال که از شرایط بازیکنان تازه راضی هست و اینکه بازیکن تازهی به خدمت خواهند گرفت، گفت: با توجه به اینکه پنجره باشگاه بسته است طبعاً نقل وانتقالات برای ما تمام شده است. بازیکنان تازه هم احتیاج به زمان دارند و اینکه در فضای بیشتری توانایی خودشان را نشان دهند. هر بازیکنی که به پرسپولیس آمده با جان و دل و میل و خواسته قلبی آمده و عاشق پرسپولیس بوده است. آنها می توانستند با قراردادهای خیلی بهتری به باشگاه های دیگری بروند و بدون حتی یک ریال دریافتی با پرسپولیس قرارداد بستند. جا دارد هم از بازیکنان تازه و هم بازیکنان گذشته تیم تشکر کنم که با عشق و علاقه کار می نمایند.

اذهان را از این پُر نموده اند که با تیمی ضعیف بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تقابل تیمش با الهلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: جوّی بسیار بد راه افتاده که می گویند با تیمی ضعیف بازی می کنیم و اذهان را از این موضوع پُر نموده اند. اصلاً اینگونه نیست. الهلال چهار پنج بازیکن خارجی سطح بالا و 9 ملی پوش دارد. روی یکی دو بازیکن مصدوم این تیم دست گذاشته اند که آنها هم به بازی با پرسپولیس می رسند و با تمام قوا، در استادیوم خانگی خود و با حضور طرفداران با ما بازی می نمایند.

با یک تیم واقعاً حرفه ای و قهرمان آسیا بازی داریم

وی با تمجید از شاگردان ژاردیم توضیح داد: می دانید ما چقدر مشکل داریم، اما با یک تیم واقعاً حرفه ای و قهرمان آسیا بازی داریم. الهلال دو سه دوره متوالی قهرمان آسیا شده است و پیشینه و بازیکنان خوبی دارد. آنها تیم پُرمهره و یکدستی دارند و کار خیلی سختی داریم. باید بجنگیم و مبارزه کنیم. تمام امید من این است که بازیکنانم با تمام وجود بازی و از غیرت خود استفاده نمایند.

مقابل الهلال باید مسائل را فراموش کنیم

گل محمدی با بیان اینکه سرخپوشان باید با دوندگی و کوشش زیاد به زمین بروند تا دست پُر از میدان خارج شوند، گفت: انگیزه زیادی داریم و از همه می خواهم فکر ننمایند بازی راحتی داریم. الهلال در هر بازی نسبت به ملاقات قبلی فرق دارد و نکات فنی بسیار خوب زیادی در این تیم دیده ام. کار ما واقعاً سخت است و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم. با توجه به اینکه مسائل باشگاه زیاد است، باید آنها را فراموش کنیم و وارد بازی شویم.

جدال ما با دیگر تیم های آسیایی نابرابر است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه سال گذشته هم تیمش با مسائل زیادی راهی فینال شد و سال جاری چقدر شانس برای قهرمانی خواهند داشت، یادآور شد: کار واقعاً سخت است. در آسیا بین تیم های ما با دیگر تیم ها جدال نابرابر است. حتی ما برای زمین تمرین هم بعضی اوقات دچار مشکل می شویم. مسائلی است که در شأن و منزلت باشگاه نیست که راجع به آن صحبت کنیم. به طرفداران قول می دهم که با همه وجود برای آنها بجنگیم و این کاری است که ما بلدیم. باید با تمام وجود بازی کنیم و همین کار را با دعای خیر طرفداران انجام می دهیم.

شاید برگزاری ملاقات سوپرجام به ما یاری می کرد

گل محمدی درباره لغو بازی سوپرجام گفت: اگر این بازی برگزار می شد می توانست به ما یاری کند، ولی شاید تایم خوبی نبود. اگر برگزار می شد بازیکنان را برای این بازی آماده می کردیم، ولی الان دیگر درست نیست راجع به آن صحبت کنیم و باید فقط تمرکزمان روی بازی ها باشد.

در بدترین شرایط هم به تیم های ملی یاری نموده ایم

وی درباره اینکه اجازه می دهد دستیارانش به اردوی بعدی تیم ملی اضافه شوند، اشاره نمود: من هیچ وقت صحبتی برای مخالفت با این موضوع نداشته ام و همواره اولویت همه باشگاه ها و فدراسیون بحث تیم ملی بوده است. در بدترین شرایط هم به تیم های پایه و تیم ملی بزرگسالان یاری نموده ایم و این وظیفه ماست و هیچ منتی وجود ندارد. این باعث افتخار ماست ولی تعامل بین پرسپولیس و تیم ملی می تواند به هر دو طرف یاری کند و ما دنبال این تعامل هستیم. همانطور که ما و مربیان با همه وجود برای تیم ملی زحمت کشیدیم، امیدوارم در فدراسیون هم این تعامل وجود داشته باشد. دنبال گرفتن امتیاز و پوئن نیستیم و فقط می خواهیم تعامل وجود داشته باشد که بتوانیم به هم بیشتر یاری کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1776

به "گل محمدی: دنبال گرفتن امتیاز نیستیم و فقط می خواهیم بین ما و تیم ملی تعامل باشد، صدری تنهاست و باید به او یاری کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: دنبال گرفتن امتیاز نیستیم و فقط می خواهیم بین ما و تیم ملی تعامل باشد، صدری تنهاست و باید به او یاری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید