ببینید؛ بازی Path of Exile 2 اواخر امسال برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه می گردد

به گزارش مینی نت، استودیوی Grinding Gear Games به تازگی اعلام نموده که بازی رایگان و اکشن نقش آفرینی Path of Exile 2 در اواخر سال 2024 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه های شخصی به صورت دسترسی زودهنگام عرضه خواهد شد.

ببینید؛ بازی Path of Exile 2 اواخر امسال برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه می گردد

پس از موفقیت بازی Path of Exile در سال 2013 که نقد های تحسین برانگیزی را دریافت کرد، استودیوی سازنده دنباله ای را برای توسعه بیشتر دنیا خود بیان کرد. Path of Exile 2 با یک سیستم مهارت کاملا نو، توانایی های پسیو، 12 کلاس شخصیت، 19 کلاس Ascendancy نو، سلاح های اضافی، یک کمپین نو شش مرحله ای و بیش از 100 نقشه سرانجام بازی، حجم زیادی از محتوا را در یک بازی ارائه می نماید و جالب است بدانید که طبق گفته سازنده آن، به صورت رایگان باقی خواهد ماند.

حال در طی آخرین State of Play، استودیوی Grinding Gear Games اطلاعات بیشتری درباره Path of Exile 2 فاش نموده است. این بازی ظاهرا از کوآپ محلی پشتیبانی می نماید و علاوه بر این دارای قابلیت کراس پلی و انتقال پیشرفت ها روی کنسول دیگر است که به بازیکنان این فرصت را می دهد تا بدون توجه به کنسول مورد نظر خود، به کشف بازی با شخصیت اصلی خود ادامه دهند.

تریلر معرفی بازی Path of Exile 2 برای کنسول در کنار تایید خبر عرضه آن برای پلتفرم های نو، اطلاعات بیشتری در خصوص این اثر اکشن نقش آفرینی ارائه می نماید و در آن بخش هایی از گیم پلی، نگاهی گذرا به دنیای بازی و غیره به نمایش گذاشته می گردد. نظرات بازیکنان Path of Exile 2 در زیر این تریلر، حاکی از آن است که بازیکنان، حال و هوای این اثر را با حال و هوای اولین بازی سری دیابلو مقایسه می نمایند.

در نهایت لازم به ذکر است که کارگردان بازی، جاناتان راجرز (Jonathan Rogers) تایید نموده که بازیکنان می توانند با هم در یک حساب کاربری بازی نمایند یا با دو حساب جداگانه Path of Exile در یک کنسول وارد شوند تا به شخصیت های خود دسترسی داشته باشند. می توانید در ادامه تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Playstation.Blog

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 خرداد 1403 بروزرسانی: 17 خرداد 1403 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2268

به "ببینید؛ بازی Path of Exile 2 اواخر امسال برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ بازی Path of Exile 2 اواخر امسال برای کنسول ها و کامپیوتر عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید