جمشید هاشم پور نشان درجه یک هنری گرفت

به گزارش مینی نت، تهران (پانا) - گواهینامه درجه یک هنری جمشید هاشم پور از طریق دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور اعطا شد.

جمشید هاشم پور نشان درجه یک هنری گرفت

سیدمحمد طباطبائی کننده وزیر و دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور و کننده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل جمشید هاشم پور گواهینامه درجه یک هنری این هنرمند پیشکسوت را اعطا کرد.

طباطبایی هنگام اعطای گواهینامه درجه یک هنری این هنرمند گفت: جمشید هاشم پور را اگرچه خیلی ها در نگاه اول با فیلم های قهرمان محوری که ایشان نقش قهرمان را در آن ها داشته اند به یاد می آورند اما اهالی و کارشناسان حوزه سینما تایید می کنند که او در ژانرهای گوناگون درخشیده است.

وی ادامه داد: همکاری با کارگردان مهمی همچون زنده یاد رسول ملاقلی پور در 5 فیلم نشان از مقدار اعتماد به این بازیگر است. بازی ایشان در 2 فیلم هیوا و قارچ سمی هیچوقت فراموش نمی شود.

دبیر شورای ارزشیابی هنرمندان اظهار کرد: برای جمشید هاشم پور فرقی نمی کند در یک فیلم نقش قهرمان داشته باشد یا یک نقش فرعی، برای او بازی خوب و صحیح ارائه کردن مهم است چنان که می توانیم فیلم هایی را نام ببریم که نقش اصلی نداشته اما حضورش ماندگار شده است.

گواهینامه درجه یک هنری در رشته بازیگری سینما از طریق شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به جمشید هاشم پور اعطا شده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 مرداد 1400 بروزرسانی: 30 مرداد 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1720

به "جمشید هاشم پور نشان درجه یک هنری گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمشید هاشم پور نشان درجه یک هنری گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید