دختر آمریکایی عاشق محمدرضا گلزار شد

به گزارش مینی نت، خبرنگاران: پیغام ویدیویی دختری که خودش را طرفدارا محمدرضا گلزار در آمریکا معرفی می نماید در فضای مجازی کولاک کرد.

دختر آمریکایی عاشق محمدرضا گلزار شد

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران خوب ایرانی است. محمدرضا گلزار تصویر جدیدی از خود منتشر نموده است. محمدرضا گلزار هم اکنون در سینما ایران فعالیت می نماید.محمدرضا گلزار نوازنده و خوانندۀ موسیقی پاپ و بازیگر تلویزیون و سینما است . محمدرضا گلزار سال 1356 در شهر تهران به دنیا آمد.

به گزارش خبرنگاران، یک دختر جوان دهه هشتادی با انتشار ویدیویی به زبان انگلیسی برای مردم آمریکا از محمدرضا گلزار شخصیت مورد علاقه اش در ایران می گوید.

او می گوید محمدرضا گلزار سوپراستار بزرگ سینمای ایران است که بیش از 20 سال است بدون رقیب در ایران فعالیت می نماید. این دختر جوان ادامه می دهد که محمدرضا گلزار در صنعت های مختلفی مشغول به فعالیت است و به جز بازیگری در زمینه مجری گری ، مدلینگ و .... فعالیت می نماید.

دختران خارجی هوادار محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار بارها از دختران خارجی که هواداران او هستند رونمایی نموده است. او دخترانی از آسیا و اروپا و آمریکا را نشان داده که نه تنها محمدرضا گلزار را می شناسند بلکه تیکه کلام های معروف او مثل بابا خوشگله را نیز بلدند و با تماشا او ذوق زده می شوند. البته محمدرضا گلزار خیلی سعی می نماید با ستاره های خارجی سینمای جهان مثل هالیوود و بالیوود دیده گردد. مدتی قبل ویدیویی منتشر شد که در آن با چند هوادار دهه هشتادی محمدرضا گلزار مصاحبه می شد که اگه او در جهان نبود چه می کردند. اشکل هایی که این دختران با شنیدن این جمله ریختند سوژه رسانه ها و کارشناسان شد.محمدرضا گلزار قطعا هواداران زیادی دارد، خیلی زیاد !و اینکه دختران و حتی پسران زیادی هستند که برای آنها اشک می ریزند در آن شکی نیست بدون هیچ نمایشی... اما موضوعی که مطرح می گردد کارگردانی این محبت و هواداری ست. اینکه یک مرکز تجاری راه بیندازی و اطلاعیه بدهی که در این شرایط بدون رعایت پروتکل ها به خیابان ها بریزند و ابراز محبت نمایند آنجاست که بحث و حاشیه ها شروع می گردد.

منبع: برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و تنها جنبه تفریح دارد.

منبع: رکنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1828

به "دختر آمریکایی عاشق محمدرضا گلزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر آمریکایی عاشق محمدرضا گلزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید