جشنواره ملی هنرهای دیجیتال به کار خود خاتمه داد

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال به ایستگاه پایانی رسید و آئین اختتامیه و اعلام آثار برگزیده این جشنواره که توسط دانشگاه هنر تهران و با حمایت وزارت علوم و وزارت کشور برگزار گردید، فردا پنجشنبه 30 خردادماه امسال برگزار می گردد.

جشنواره ملی هنرهای دیجیتال به کار خود خاتمه داد

مراسم اختتامیه این جشنواره در تالار اجتماعات فرهنگستان هنر، با حضور منصور غلامی وزیر علوم، غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، علیرضا اسماعیلی رئیس فرهنگستان هنر، نمایندگانی از وزارت کشور و سایر حامیان جشنواره و جمعی از هنرمندان و متخصصان حوزه هنرهای دیجیتال برگزار خواهد شد.

پس از استماع گزارش سید حسن سلطانی رئیس دانشگاه هنر و دبیر جشنواره، آثار برگزیده در دو بخش آزاد و آسیب های اجتماعی اعلام و جوایز برگزیدگان اعطا می گردد.

در قالب برنامه های جنبی جشنواره نیز در روزهای 25، 26 و 29 خردادماه سلسله نشست های علمی و پژوهشی در تالار همایش های فرهنگستان هنر برگزار گردید و نمایشگاهی از آثار منتخب جشنواره نیز در قالب تصویرگری، عکس، فیلم و هنر اجرایی تا روز اول تیرماه در تالار آئینه فرهنگستان پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 230

به "جشنواره ملی هنرهای دیجیتال به کار خود خاتمه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی هنرهای دیجیتال به کار خود خاتمه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید