بازی ماجرایی سینمایی Project M برای کنسول ها معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش مینی نت، کمپانی کره ای NCSOFT به تازگی با تریلری مجذوب کننده از بازی ماجراجویی و سینمایی Project M برای کنسول ها رونمایی نموده است.

بازی ماجرایی سینمایی Project M برای کنسول ها معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

در Project M، مشابه آنچه در بازی های دیوید کیج و استودیوی کوانتیک دریم نظیر Detroit: Become Human و هوی رین دیده ایم، داستان و خاتمه بازی بر اساس تصمیمات بازیکن تغییر می نماید. این داستان به وسیله جلوه های بصری واقع گرایانه، المان های سینمایی، انیمیشن های باکیفیت چهره و حرکت شخصیت ها و… که به وسیله توانایی های فنی پیشرفته NCSOFT فراهم شده، روایت خواهد شد.

این اثر با موتور بازی سازی آنریل انجین 5 توسعه داده خواهد شد و از فناوری اسکن سه بعدی کمپانی NCSOFT، موشن کپچر و غیره استفاده می نماید تا گرافیکی واقع گرایانه ارائه دهد. در تریلر منتشر شده شاهد کوشش فردی برای انتقام از مسبب مرگ همسرش هستیم. با توجه به صحنه ها و گفت وگوهایی که در آن دیده می گردد، به نظر می رسد که شاهد داستانی تاریک و غم انگیز با موضوع انتقام خواهیم بود.

تریلر بعلاوه شامل صحنه هایی از پشت صحنه و مکان هایی است که بازی از آن ها برای مدل سازی محیط های خود استفاده نموده است. از طرفی این اولین کوشش رسمی NCing خواهد بود؛ فرهنگ تحقیق و توسعه نو NCSOFT که کارکنان خود را به آزمایش چیزهای نو جهت برقراری ارتباط بهتر با کاربران تشویق می نماید. به طور کلی با توجه به تریلر می توان گفت که احتمالا شاهد یکی از برترین بازی های منتشر شده در چند سال اخیر از نظر جلوه های بصری خواهیم بود. کارشناس ارشد مدیریت توسعه کمپانی سازنده در این باره گفت:

کمپانی NCSOFT یک توسعه دهنده و ناشر بازی است که دفتر مرکزی آن در کره جنوبی قرار گرفته است. این شرکت که در سال 1997 تاسیس شده، بیشتر به خاطر عرضه بازی های نقش آفرینی MMO نظیر گیلد وارز و Lineage شناخته شده است. با این حال به نظر می رسد که Project M جاه طلبانه ترین اثر آن ها باشد.

بازی Project M در تاریخی نامعلوم برای کنسول ها منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که در حال حاضر به طور خاص به کنسولی اشاره نشده اما با توجه به تریلر می توان فهمید که بازی حداقل برای پلی استیشن منتشر خواهد شد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 تیر 1401 بروزرسانی: 24 تیر 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2049

به "بازی ماجرایی سینمایی Project M برای کنسول ها معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی ماجرایی سینمایی Project M برای کنسول ها معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید