تاریخ انتشار نسخه کنسولی Travis Strikes Again معین شد

به گزارش مینی نت، پس از مدت ها انتظار بالاخره تاریخ انتشار Travis Strikes Again: No More Heroes برای پلی استیشن معین شد؛ بازی در روز 25 مهر برای پلی استیشن4 و کامپیوترها روانه بازار می گردد.

تاریخ انتشار نسخه کنسولی Travis Strikes Again معین شد

دارندگان پلی استیشن می توانند از همه محتویاتی که برای نسخه نینتندو سوییچ منتشر شده بود استفاده نمایند. علاوه بر این، تعدادی آیتم اختصاصی هم برای پلی استیشن4 در بازی قرار داده شده که قادر خواهید بود آن ها را به رایگان دریافت کنید. حق انتشار بازی در اختیار دو شرکت Marvelous Europe و XSEED Games واقع شده است که هر کدام وظیفه دارند بازی را در مناطق مختلفی نمایند.

گوییچی سودا (خالق سری بازی های No More Heroes) اخیرا اعلام نموده بود که می خواهد با همکاری تهیه نماینده بازی، قسمت های اول مجموعه را به نینتندو سوییچ و پلی استیشن4 بیاورد. آخرین باری که قسمتی از این مجموعه برای کنسول پلی استیشن منتشر شد به سال 2010 و بازی No More Heroes: Heroes Paradise بازمی شود. برای همین بسیاری از هواداران پلی استیشن چندان با این مجموعه آشنایی ندارند و انتشار چند قسمت اول سری، قطعا به سود هر دو گروه تمام خواهد شد.

مجموعه No More Heroes کار خود را در سال 2007 و روی کنسول نینتندو وی شروع کرد. پس از آن بازی برای ایکس باکس 360 و پلی استیشن 3 هم راهی بازار شد. دو سال قبل، Travis Strikes Again برای سوییچ عرضه شد و توانست با گیم پلی و تجربه ای بی نظیری که ارائه داد، هواداران زیادی برای خود دست و پا کند.

No More Heroes 3 در سال 2020 برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات خاصی از بازی وجود ندارد و سازندگان تنها به انتشار یک تریلر کوتاه بسنده نموده اند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 257

به "تاریخ انتشار نسخه کنسولی Travis Strikes Again معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار نسخه کنسولی Travis Strikes Again معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید