تور ارزان چین: بلینکن و همتای چینی ملاقات می نمایند

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، طبق برنامه اعلامی از سوی وزارت خارجه آمریکا، آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور قرار است امروز یکشنبه، دیداری حضوری با وانگ ئی همتای چینی خود داشته باشد.

تور ارزان چین: بلینکن و همتای چینی ملاقات می نمایند

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این ملاقات در رُم ایتالیا و در حاشیه نشست جی 20 انجام می گردد که در این شهر در حال برگزاری است.

بعلاوه بلینکن قرار است ملاقاتی هم با چونگ اویی یونگ همتای خود از کره جنوبی داشته باشد. این در حالی است که برنامه ملاقات وی با سرگئی لاوروف همتای روس، تکذیب شد. لاوروف در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل هم که در ماه میلادی سپتامبر برگزار گردید؛ قراری برای ملاقات با بلینکن معین نکرد که نشانه سردی رابطه دو کشور است.

اما وانگ ئی و سرگئی لاوروف روز شنبه با یکدیگر ملاقات و بر ضرورت برگزاری نشست اعضای شورای امنیت سازمان ملل برای یافتن پاسخی مناسب در مواجهه با چالش های جهانی تاکید کردند.

لاوروف قرار است امروز یکشنبه با لوئیجی دی مایو وزیر خارجه ایتالیا نیز ملاقات و در همایش های گروه 20 شرکت کند. این در حالی است که گفته می گردد که هیچ بحث اساسی در خصوص مسائل گازی روسیه و اروپا در ملاقاتهای روز شنبه لاوروف انجام نشده است حال آنکه دست کم تأمین انرژی یکی از دغدغه های اصلی رهبران اروپا از جمله امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه محسوب می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1827

به "تور ارزان چین: بلینکن و همتای چینی ملاقات می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: بلینکن و همتای چینی ملاقات می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید