با نحوه برگزاری لیگ موافقم، امیدوارم والیبال را به خانه ها ببریم

به گزارش مینی نت، رحمان محمدی راد در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: ابتدا تشکر می کنم که بالاخره استارت مسابقات سوپر لیگ با برگزاری جلسه رسمی شروع شد و معین تکلیف ها صورت گرفت. تعداد تیم ها و زمان برگزاری مسابقات نیز معین شد. به عنوان مربی می توانیم برنامه ریزی های خود را انجام بدهیم و کارها را پیش ببریم.

با نحوه برگزاری لیگ موافقم، امیدوارم والیبال را به خانه ها ببریم

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در پاسخ به این سئوال که آیا درباره نحوه برگزاری مسابقات سیدبندی پیش از شروع مراسم صحبتی با مربیان شده بود؟ تاکید نمود: خیر، در این زمینه صحبتی نشده بود و فدراسیون با توجه به شاخص هایی که در نظر گرفته بود سیدبندی را خاطرنشان کرد. شاخص ها بر اساس عملکرد سال گذشته تیم ها و شاکله آنها بود و بر این اساس جدول مسابقات را خاطرنشان کردند.

وی درباره اینکه آیا با نحوه برگزاری مسابقات موافق است، توضیح داد: موافقم، چرا که با توجه به تجربه ای که در سالهای گذشته دارند این روش، روش مناسب تری است. به هر حال فدراسیون متصدی برگزاری مسابقات است و قوانین و ضوابط را اعمال می نماید و ما نیز به عنوان باشگاه می پذیریم.

رحمان محمدی راد در پاسخ به این سئوال که آیا اگر شرایط تیم شما نسبت به سال گذشته ضعیف تر می شد آیا باز هم با این روش موافق بودید؟ گفت: تیم هایی که سال گذشته در لیگ برتر حضور داشتند بر اساس رتبه بندی در جدول مسابقات در جدول سال جاری نیز گنجانده شده است. هیچ کس به این شیوه اعتراض نکرد پس عملا همه موافق هستند. اینکه تیمی قوی تر یا ضعیف تر است به نظرم گوناگونی اظهارنظرها در این زمینه وجود دارد. به هر حال تصمیمی بود که گرفته شد و ما نیز به آن احترام می گذاریم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان درباره شرایط تیمش نیز اضافه نمود: حدود 6 هفته است که تمرینات را پشت سر گذاشته ایم با توجه به اتفاقاتی که سال گذشته رخ داد و مسابقات نیمه تمام باقی ماند. همچنین به دلیل شیوع ویروس کرونا سالن ها نیز تعطیل شدند. بازیکنان از تمرینات دور بودند. به همین طریق شرایط ما کمی متفاوت تر از گذشته بود. تمرینات را با شیب ملایم شروع کردیم و زمانی که بازیکنان به آمادگی نسبی رسیدند شدت آن را افزایش دادیم. سعی بر این است تا در صورت توافق چند تیم دیگر بتوانیم پیش از شروع مسابقات بازی محبت آمیز ای را برای تیم تدارک ببینیم.

وی درباره حضور تیم های بدهکار در مسابقات نیز گفت: توضیحاتی در جلسه ارائه شد که با توجه به فشار نهادهای نظارتی، فدراسیون بدنبال طلب وصول است. قانونمندی به نفع همه خواهد بود. همانطور که می دانید بودجه تیم ها از قبل بسته می گردد. امیدوارم قانونمندی به سمتی برود که هر ساله وجود داشته باشد و خانواده والیبال به خاطر عدم پرداختی های سال قبل دچار مشکل نگردد. انشاءالله سختگیری ها نتیجه دهد و مستمر باشد. ظاهرا تضمینی از نماینده باشگاه های بدهکار گرفته شد که آنها تسویه نمایند.

سرمربی تیم والیبال سپاهان در انتها گفت: جای خالی تماشاگران در مسابقات احساس خواهد شد. امیدوارم مسئولان استانی یاری نمایند تا والیبال به تماشاگرانی که در اصفهان دارد به خانه ببریم. برای این امر احتیاج به همکاری و مساعدت صدا و سیمای استانی داریم. مسئولان باشگاهی در این زمینه راغب هستند و پیگیری های لازم را انجام می دهند. امیدواریم در سالی که سالن ها خالی از تماشاگر هستند بتوانیم والیبال را به خانه ها ببریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1073

به "با نحوه برگزاری لیگ موافقم، امیدوارم والیبال را به خانه ها ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نحوه برگزاری لیگ موافقم، امیدوارم والیبال را به خانه ها ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید