بازسازی 160 هزار منزل مسکونی آسیب دیده از سیل در کشور

به گزارش مینی نت، خبرنگاران/اصفهان معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: 160 هزار منزل مسکونی آسیب دیده از سیل در کشور در یک سال گذشته بازسازی و نوسازی شده است.

بازسازی 160 هزار منزل مسکونی آسیب دیده از سیل در کشور

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی جمالی نژاد، ظهر امروز (دوشنبه - 5 خرداد) در بازدید از شهرستان خمینی شهر و افتتاح پروژه استادیوم روستای تیرانچی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهرستان خمینی شهر در همه عرصه ها فعال بوده و پروژه بزرگی که امروز در روستای تیرانچی افتتاح شد گواه همین موضوع است. علی رغم مسائل مالی و تحریم ها به همت خیران و مسئولان استادیومی مجهز و چند منظوره در این روستا افتتاح شد.

وی با اشاره به بازدید از دو پروژه درمانی و پزشکی شهرستان خمینی شهر در خصوص پروژه های شهرداری، گفت: 4 پروژه با اعتبار بالغ بر 300 میلیارد تومان در این شهر درحال تکمیل است .

جمالی نژاد در خصوص پروژه های کشوری نیز اضافه نمود: خوشبختانه سال جاری همچون سال های گذشته پروژه های عمرانی فعال است. سال گذشته بیش از 20 هزار پروژه را در دهه مبارک فجر و بیش از 20 هزار پروژه را در هفته دولت افتتاح کردیم.

به گزارش خبرنگاران؛ معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به اقدامات صورت گرفته در حوزه نوسازی و بازسازی های خسارات ناشی از سیل سال گذشته اشاره نمود و اضافه نمود: در این حوزه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته که تنها 160 هزار منزل مسکونی در کشور بازسازی و نوسازی شده است.

وی با بیان اینکه 40 هزار پروژه زودبازده در سال گذشته تکمیل شده است، گفت: سال جاری نیز پروژه ها فعال است و در کنار پروژه های کم هزینه و زود بازده، تکمیل پروژه های ناتمام را نیز در اولویت قرار داده ایم.

جمالی نژاد با بیان اینکه تمام رده هایی که در بودجه سال گذشته در نظر گرفته شده در بودجه سال جاری نیز دیده شده است، اظهار کرد: 8 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت برای پروژه های زیرساختی به خصوص در حوزه حمل و نقل ریلی و حمل و نقل عمومی، یاری به شهرداری ها و دهیاری ها در ردیف های بودجه سال جاری دیده شده است و امیدواریم شادابی و پویایی در شهرها و روستاهایمان بیش از گذشته مشاهده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 943

به "بازسازی 160 هزار منزل مسکونی آسیب دیده از سیل در کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی 160 هزار منزل مسکونی آسیب دیده از سیل در کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید