بازسازی خانه: اصلاح و بازسازی 100 متر از خط انتقال فاضلاب اصلی شهر دهلران و مسکن مهر

به گزارش مینی نت، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: 100 متر از خط انتقال فاضلاب مسکن مهر و خط انتقال اصلی شهر دهلران اصلاح و بازسازی شد.

بازسازی خانه: اصلاح و بازسازی 100 متر از خط انتقال فاضلاب اصلی شهر دهلران و مسکن مهر

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

خبرنگاران ایلام - به گفته آقای محمد محمدی، 100 متر از خط انتقال فاضلاب مسکن مهر و خط انتقال فاضلاب شهر دهلران به قطر 400 میلیمتر که در سال های گذشته دچار آسیب دیدگی شده بود به وسیله پرسنل آبفا شهرستان دهلران با نظارت حوزه معاونت بهره برداری و توسعه فاضلاب و با لوله پلی اتیلن 400 میلیمتر از محل منابع داخلی اصلاح و تعویض و 5 عدد منهول نیز پاکسازی و ترمیم شد.

شبکه فاضلاب این شهر در حدود 18 سال قدمت دارد که بخش هایی از آن احتیاج به بازسازی دارد.

کل طول شبکه فاضلاب شهر دهلران در حدود 70 هزار متر و کل طول خطوط انتقال در حدود 10 هزار متر است که سال جاری نزدیک به 570 متر آن اصلاح شده است.

شرکت آبفا استان به صورت شبانه روزی در میدان خدمت حضور دارد و امیدوار هستیم با این اقدامات و تزریق منابع اقتصادی مورد احتیاج، شاهد کمتر شدن مسائل مردم شهرستان دهلران در بحث دفع فاضلاب باشیم.

ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 اسفند 1400 بروزرسانی: 22 اسفند 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1945

به "بازسازی خانه: اصلاح و بازسازی 100 متر از خط انتقال فاضلاب اصلی شهر دهلران و مسکن مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: اصلاح و بازسازی 100 متر از خط انتقال فاضلاب اصلی شهر دهلران و مسکن مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید