استقبال چین از توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی

به گزارش مینی نت، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی وزارت خارجه چین گفت، از توافق بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی استقبال می کنیم.

استقبال چین از توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، ژائو لی جیان سخنگوی وزارت خارجه چین گفت، از توافق بین ایران و آژانس استقبال می کنیم.

لی جیان گفت: چین از توافق بین ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی که به وسیله تبادل نظر و همکاری بر سر پادمان ها و نظارت بر توافق اتمی ایران حاصل شد استقبال می نماید و امیدوار است که دو طرف بتوانند این فرایند کنونی را حفظ و دنبال نمایند و به روشی درست مسائل و موانع مرتبط به جامانده را حل و فصل نمایند. ما بعلاوه از طرف های ذینفع می خواهیم که نقشی سازنده را در این رابطه ایفا نمایند.

وی اضافه نمود: چین همواره معتقد است تعهد و اجرایی سازی برنامه جامع اقدام مشترک تنها راه درست و موثر برای حل بحران اتمی ایران است. طرف های ذینفع و از جمله آمریکا باید تصمیمات سیاسی قاطعی را به زودی اتخاذ نمایند و گام های محکمی را برای از سرگیری پیشرفت در مذاکرات برای بازگشت به تعهد در توافق اتمی ایران بردارند. ما امیدواریم که طرف های ذینفع به راستا درست و ایجاد شرایط ممکن و فضا برای کوشش های دیپلماتیک بازگردند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1752

به "استقبال چین از توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال چین از توافق ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید