استفاده از ماسک و دستکش در دانشگاه لرستان الزامی شد

به گزارش مینی نت، معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان در اطلاعیه ای گفت که اعضای هیأت علمی، کارکنان و ارباب رجوع های دانشگاه از امروز، 27 اردیبهشت ماه موظف هستند از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

استفاده از ماسک و دستکش در دانشگاه لرستان الزامی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان در اطلاعیه ای گفت: اعضای هیأت علمی و کارکنان و ارباب رجوع های دانشگاه براساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا (شهرستان خرم آباد)، به علت افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در روز های اخیر، از امروز، 27 اردیبهشت 99 موظف هستند از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

بر اساس این اطلاعیه، انتظامات دانشگاه لرستان از تاریخ مذکور از ورود اعضای هیأت علمی و کارکنان و ارباب رجوع هایی که ماسک و دستکش نداشته باشند، خودداری خواهد نمود.

بیشتر بخوانید:

  • دانشگاه ایلام 17 فعالیت را برای مقابله با کرونا ویروس انجام داده است

    فعالیت های معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز برای مبارزه با کرونا تشریح شد

لازم به ذکر است، این اقدام دانشگاه لرستان به منظور پیشگیری از ابتلای بیشتر دانشگاهیان و مردم لرستان به ویروس کرونا اجرا شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 989

به "استفاده از ماسک و دستکش در دانشگاه لرستان الزامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ماسک و دستکش در دانشگاه لرستان الزامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید