ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی آبفا در جنوب شرق استان تهران

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، سعید محمدیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران حاضر در آبفا جنوب شرقی استان گفت: برنامه های فرهنگی و آموزشی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران در راستای فرهنگ سازی مصرف بهینه آب به صورت مستمر و مطابق برنامه ریزی انجام می گردد.

ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی آبفا در جنوب شرق استان تهران

محمدیان اضافه کرد: نشست هم اندیشی و آموزشی با مربیان و معلمان با محوریت نهادینه سازی مصرف درست آب و مدیریت مصرف این مایه حیاتی از برنامه های اساسی این دفتر است چراکه آنان می توانند درزمینه آموزشی و رفتاری در بین دانش آموزان نقش عمده ای ایفا نمایند.

وی با بیان این که در نشست با معلمان و مربیان راه کارهای آموزشی مدیریت مصرف آب مورد تأکید قرار می گیرد، گفت: در نشست آموزشی با مربیان بهداشتی و علوم زیستی و شیمی شهرستان پیشوا، کارشناس مدیریت مصرف این دفتر علاوه بر آموزش روش های صحیح مصرف آب به تشریح مسائل مختلف آب رسانی شامل وضعیت منابع آبی، فراوری و توزیع پرداخت.

مدیر روابط عمومی آبفا جنوب شرقی استان تهران بیان داشت: در این جلسه آموزشی همچنین مدیر دفتر کنترل کیفی شرکت، درزمینه وضعیت بهداشتی آب منطقه، روش های نمونه گیری، آزمایش های مختلف جهت کنترل کیفی و بهداشتی آب شرب و تجهیزات مستقر در آزمایشگاه مرکزی شرکت مطالبی را ارائه کرد.

محمدیان گفت: بحران و تنش آبی در کشور ما و به ویژه در منطقه جنوب شرق استان تهران بسیار جدی است و جهت مقابله با آن، مشارکت همگان علی الخصوص مربیان و معلمان جهت مسائل آموزشی و فرهنگی الزامی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 94

به "ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی آبفا در جنوب شرق استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه برنامه های فرهنگی و آموزشی آبفا در جنوب شرق استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید