تاریخچه ایرلاین ترک ماوی گوک و مسیرهای پروازی آن در دنیا

به گزارش مینی نت، تاریخچه ماوی گوک یکی از ایرلاین های پیروز کشور ترکیه خیلی هم طولانی نیست، این ایرلاین در سال 2007 در شهر آنتالیا کشور ترکیه کار خود را شروع نموده و مسافران را در مسیرهای پروازی مختلف جا به جا می نماید. این ایرلاین ترک علاوه بر جا به جایی مسافران در زمینه تاکسی هوایی، خدمات خطوط هوایی و خدمات تعمیر و نگهداری هواپیما هم فعال است و یکی از ایرلاین های پیروز کشور ترکیه در زمینه تعمیر و نگهداری هواپیما می باشد.

تاریخچه ایرلاین ترک ماوی گوک و مسیرهای پروازی آن در دنیا

ایرلاین ماوی (Mavi Gök) در سال های اخیر علاوه بر شهرهای کشور ترکیه به مسافران در مسیرهای بین المللی همانند تهران به آنتالیا و یا بوداپست به آنتالیا هم خدمات ارائه می دهد تا گردشگران خارجی با برترین پرواز و در اسرع وقت بتوانند خود را به این شهر زیبا و ساحلی برسانند. ایرلاین ماوی گوک در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته رضایت بالای مسافران را به دست آورد، قیمت مناسب بلیط، راحتی صندلی ها در طول پرواز، پرسنل حرفه ای و سایر خدمات این ایرلاین را می توان از دلایل اصلی محبوبیت ایرلاین ماوی گوک بیان نمود. این مقاله از مجله گردشگری خبرنگاران را تا سرانجام دنبال کنید تا به شما در خصوص مزایای خرید تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک و تاریخچه این ایرلاین بیشتر بگوییم.

تاریخچه ماوی گوک

دفتر مرکزی ایرلاین ماوی گوک (Mavi Gök) در ماه مارس سال 2007 در شهر آنتالیا کشور ترکیه افتتاح شده است، این ایرلاین با نام اختصاری ام جی ای (MGA) مخفف کلمه ماوی گوک در بین ایرلاین های ترکیه شناخته می شود. خطوط هوایی ماوی گوک متعلق به هلدینگ آنکس تور (Anex Tour) است. بعلاوه ایرلاین ماوی گوک در ماه آوریل 2022 توانست مجوز تاکسی هوایی و مجوز عملیات تعمیر و نگهداری هواپیما را از موسسه دی جی سی ای (DGCA) ترکیه دریافت کند. یکی از نقاط عطف تاریخچه ماوی گوک روز 19 ژوئیه 2022 است، در این روز ایرلاین ماوی گوک به صورت رسمی اولین پرواز خود از مبدا آنتالیا به مقصد شهر بوداپست در کشور مجارستان را با موفقیت انجام داد و بلیط این مسیر پروازی را به فهرست بلیط های ایرلاین خود افزود.

ایرلاین ماوی گوک در حال حاضر به بیش از 10 کشور مختلف دنیا پرواز دارد و تا امروز 145 مجوز تعمیر و نگهداری هواپیما دریافت نموده است. قیمت مناسب بلیط و سایر مزایای پرواز ماوی گوک باعث شده هر روز بر تعداد مسافران این ایرلاین افزوده شود، در ایران هم می توانید بلیط پرواز ماوی گوک را از خبرنگاران تنها کننده رسمی این ایرلاین تهیه کنید.

نماد ایرلاین ماوی گوک

ماوی گوک (Mavi Gök) یک ایرلاین ترکیه ای است و در زبان ترکی استانبولی نام این ایرلاین به معنی آسمان آبی می باشد و رنگ آبی را می توان نماد اصلی این ایرلاین معرفی کرد. در حال حاضر صالح اوزدمیر رئیس هیئت مدیره این ایرلاین تازه تاسیس است، تاریخچه ماوی گوک شاید به مقدار ایرلاین های معروف ترکیه همانند ترکیش، پگاسوس و اطلس جت طولانی نباشد، اما اغلب مسافران مسیر تهران به آنتالیا از خدمات این ایرلاین رضایت زیادی دارند. لوگو یا همان نماد ایرلاین ماوی گوک در حال به صورت یک قلب دو رنگ با حروف MGA است و روی بال تمام هواپیماهای این شرکت می توانید این قلب دو رنگ را مشاهده کنید.

ایرلاین ماوی گوک در ماه جولای 2022 توانست مجوز AOC Air Operator را دریافت کند تا در زمینه تعمیر و نگهداری برترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید. تور آنتالیا با پرواز ماوی گوک را می توانید همین الان از سایت خبرنگاران تهیه کنید و با برترین خدمات سفری خاطره انگیز و با کیفیت را به شهر ساحلی آنتالیا در کشور ترکیه تجربه نمایید.

مشخصات تجاری ایرلاین ماوی گوک

پس از اینکه در خصوص تاریخچه ماوی گوک اطلاعات دقیقی را در اختیار شما گذاشتیم، در این بخش قصد داریم در خصوص مشخصات تجاری ایرلاین ماوی گوک هم اطلاعات مهمی را با شما در میان بگذاریم. این اطلاعات می تواند در زمان خرید بلیط هواپیما و یا رزرو تور با پروازهای این ایرلاین برای شما مفید باشد.

اگر در زمینه حمل بار ایرلاین ماوی گوک و یا حمل حیوان خانگی در پرواز ماوی گوک سوال داشتید، برترین راه مراجعه به سایت این ایرلاین به آدرس www.mga.aero می باشد. بعلاوه مسافران در زمان سفر به شهر آنتالیا می توانند به صورت حضوری برای بیان مسائل و یا پیگیری امور مربوط به سفر هوایی خود با انواع هواپیماهای ایرلاین ماوی گوک به یکی از دفاتر این شرکت هواپیمایی مراجعه کنند، آدرس و شماره تلفن دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی به توضیح زیر است:

  • آدرس دفتر مرکزی: آنتالیا، محله بارباروس (Barbaros Mahallesi)، خیابان سریکی (Serik Caddesi)، پلاک 419/2
  • شماره تلفن دفتر مرکزی: 0620057966100025

1. ایرلاین ماوی گوک در چه سالی تاسیس شده است؟

تاریخچه مای گوک به ماه مارس سال 2007 بر می شود، دفتر مرکزی این ایرلاین حدود 16 سال پیش در شهر آنتالیا کشور ترکیه افتتاح شده است.

2. آیا ایرلاین ماوی گوک در مسیر تهران به آنتالیا پرواز مستقیم دارد؟

بله، این ایرلاین در مسیر تهران به آنتالیا و بالعکس به صورت هفتگی دو پرواز رفت و برگشت مستقیم دارد، مسافران این پرواز فقط یک توقف 30 دقیقه ای در فرودگاه شهر کایسری خواهند داشت که در زمان این توقف مسافران از هواپیما پیاده نمی شوند. قیمت مناسط بلیط ایرلاین ماوی گوک از تهران به مقصد شهر آنتالیا را می توان یکی از اصلی ترین مزیت های خرید بلیط هواپیما از این شرکت هواپیمایی بیان نمود.

3.ایرلاین ماوی گوک به چند کشور دنیا پرواز دارد؟

ایرلاین ماوی گوک با تاکید بر کیفیت، خدمات تعمیر و نگهداری خطوط هوایی در بسیاری از نقاط دنیا معروفیت پیدا نموده است، این ایرلاین در حال حاضر به 10 کشور مختلف خدمات ارائه می دهد.

5. آیا خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک به مقصد شهر آنتالیا از سایت خبرنگاران امکان پذیر است؟

بله، افرادی که قصد سفر به شهر آنتالیا در کشور ترکیه را دارند برای خرید بلیط هواپیما ایرلاین ماوی گوک می توانند به صورت 24 ساعته به سایت خبرنگاران مراجعه کنند و فقط با استفاده از کارت های عضو شتاب بلیط خود را از این سایت معتبر به عنوان تنها کننده رسمی ایرلاین ماوی گوک در ایران تهیه کنند. خرید انواع بلیط هواپیما از سایت خبرنگاران بسیار راحت می باشد.

جمع بندی تاریخچه ایرلاین ترک ماوی گوک و مسیرهای پروازی آن در دنیا

اگر قصد سفر به شهر آنتالیا را دارید حتما برای سفر خود از ایرلاین ماوی گوک بلیط تهیه نمایید، تاریخچه ماوی گوک خیلی طولانی نیست اما این ایرلاین در مدت زمان کوتاه فعالیت خود دستاوردهای ارزشمند بسیاری داشته است و همین موضوع باعث شده مسافران این ایرلاین همیشه از کیفیت خدمات این شرکت هواپیمایی رضایت بالایی داشته باشند. دفتر مرکزی ایرلاین ماوی گوک در شهر آنتالیا یکی از شهرهای ساحلی و توریستی کشور ترکیه می باشد. مزایای پرواز ماوی گوک بسیار زیاد است و به همین علت در چند سال گذشته آژانس مسافرتی خبرنگاران تورهای آنتالیا را با پروازهای این شرکت برگزار می نماید.

بعلاوه خبرنگاران تنها کننده انحصاری این ایرلاین در ایران است و مسافران شهر آنتالیا برای خرید بلیط هواپیما ماوی گوک به این شهر می توانید به قسمت خرید بلیط هواپیما سایت خبرنگاران مراجعه کنند و با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتند بلیط مورد نظر خود را با برترین کیفیت تهیه نمایید. در صورت احتیاج به هدایت در هر یک از مراحل خرید بلیط هواپیما می توانید با شماره تلفن 0218540 تماس بگیرید تا تیم فروش خبرنگاران شما را هدایت کنند.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2190

به "تاریخچه ایرلاین ترک ماوی گوک و مسیرهای پروازی آن در دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخچه ایرلاین ترک ماوی گوک و مسیرهای پروازی آن در دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید