تور ارزان ایتالیا: ادعای جالب ایتالیایی ها درباره مقصد بعدی مهدی طارمی

به گزارش مینی نت، در حالیکه همگان در انتظار سرانجام این فصل فوتبالی در اروپا هستند، مهدی طارمی می تواند با پورتو به عنوان قهرمانی لیگ برتر این کشور دست پیدا کند و شاگردان کونسیسائو در شرایط بسیار خوبی برای رسیدن به این عنوان قرار دارند. از سوی دیگر، جام جهانی 2022 قطر در پیش است و بسیاری از استعداد ها در پی اثبات توانایی های خود در این پیکار ها هستند.

تور ارزان ایتالیا: ادعای جالب ایتالیایی ها درباره مقصد بعدی مهدی طارمی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در این میانه رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو وب مدعی شده که میلان میخواهد برای پر کردن جای زلاتان ابراهیموویچ، مهدی طارمی را جذب کند. خبری که به وسیله روزنامه معروف رکورد پرتغال بازنشر داده شده است. این رسانه با اشاره به 130 گلی که مهدی طارمی در طی دوران ورزشی خود برای تیم های پرسپولیس، الغرافه، ریو آوه، پورتو و تیم ملی ایران به ثمر رسانده، به این مهاجم بوشهری لقب بمب افکن را داده است.

رسانه کالچو مرکاتو وب با تیتر میلان به پرتغال نگاه می نماید: بمب افکن 130 گله، نوشت: میلان در حالی که منتظر است بفهمد آینده زلاتان ابراهیموویچ چه خواهد شد، در پی تقویت خط حمله تیم استفانو پیولی است.

ما برای سی و یکمین هفته از مسابقات قهرمانی سری آ بازگشته ایم و در انتظار بازی بزرگ یکشنبه بین یوونتوس و اینترو بعلاوه میلان صدرنشین با بولونیا هستیم. تیمی که بدون اینکه سینیشا میهایلوویچ به میدان می رود. سرمربی این تیم به علت بیماری قبلی، روی نیمکت حضور ندارد.

با این حال، بازار جابجایی نیز با توجه به فصل آینده، جایگاه خود را حفظ نموده است و مهمتر از همه، آینده زلاتان ابراهیموویچ است. مهاجم مرکزی سوئدی، با توجه به عدم حضور تیم ملی کشورش در قظر، در جام جهانی شرکت نخواهد کرد. پس از شکست ایتالیای روبرتو مانچینی قهرمان اروپا در مقابل مقدونیه شمالی، متأسفانه زلاتان نیز مانند همه ایتالیایی ها تماشاچی این تورنمنت خواهد بود.

ایبرا در 3 اکتبر 41 ساله خواهد شد و تمدید احتمالی قرارداد او که در حال حاضر در ژوئن آینده به انتها می رسد، در حال آنالیز است. مسائل فیزیکی متعددی او را در این فصل عقب انداخته است، استفانو پیولی با جذب اولیویه ژیرو شرایط هجومی مناسبی برای جبران غیبت طولانی مدت او پیدا کرد.

شایعات زیادی در خصوص او وجود دارد: بعضی می گویند با فتح اسکودتو، او می تواند به فوتبال خود انتها داد. اما خود بازیکن در خصوص این شایعات، کاملاً نظر مخالف خود را بیان نمود: تا زمانی که فرد قوی تری نسبت به من نیاید متوقف نمی شوم، بنابراین ادامه می دهم.

میلان به اطراف نگاه می نماید: آن ها اطلاعاتی در خصوص طارمی به دست آوردند. در این بین و طبق معمول، آث میلان آغاز به آنالیز بازار اروپا می نماید. قرارداد اوریگی با لیورپول به انتها می رسد و بسیاری او را به روسونری لینک نموده اند. طبق آخرین شایعات جمع آوری شده به وسیله کالچو مرکاتو وب، نام مهدی طارمی نیز در این میان وجود دارد.

مهاجم 29 ساله ایرانی، 18 گل در 39 بازی این فصل برای پورتو به ثمر رسانده و قرارداد او در سال 2024 به انتها می رسد. پورتویی ها کارت او را 20 میلیون یورو ارزیابی می نمایند. رقمی که باشگاه روسونری آن را بسیار بالا می داند، اما پرونده بسته نشده است. بعداً در خصوص آن صحبت خواهیم کرد، زیرا علاقه به جذب طارمی وجود دارد و تایید شده است.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 2010

به "تور ارزان ایتالیا: ادعای جالب ایتالیایی ها درباره مقصد بعدی مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: ادعای جالب ایتالیایی ها درباره مقصد بعدی مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید