شروع فعالیت تالار های پذیرایی تهران از هفته آینده

به گزارش مینی نت، معاون نظارت بر اماکن تهران عظیم گفت: با توجه به آنالیز های کارشناسی، تالار های پذیرایی تهران که با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته فعالیت آن ها متوقف شده بود در آستانه شروع فعالیت مجدد از هفته آینده هستند.

شروع فعالیت تالار های پذیرایی تهران از هفته آینده

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اینکه متاسفانه با شیوع بیماری کرونا تمام واحد های صنفی تالار های پذیرایی در تهران و سطح کشور تعطیل شدند و این ضرر و زیان جبران ناپذیری را به این واحد ها وارد نموده است، بیان داشت: در جلسه ای که روز گذشته با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران برگزار گردید، تمام نقطه نظرات آنالیز های کارشناسی در این زمینه ارائه و مقرر شد چنانچه تالار های پذیرایی در تهران با یک سوم ظرفیت خود میهمان بپذیرند، فعالیت مجددا این واحد های صنفی شروع گردد.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم نهایی در این جلسه این شد که با طرح این مساله با استانداری تهران، اگر استانداری موافقت کند تالار های پذیرایی از هفته آینده فعالیت خود را شروع نمایند به شرطی که با یک سوم ظرفیت کار نمایند تا ضمن رعایت فاصله گذاری، پروتکل های بهداشتی نیز در این واحد های صنفی به دقت رعایت گردد.

معاون نظارت براماکن عمومی تهران عظیم با اشاره به تعداد تالار های پذیرایی در تهران یادآورشد: بیش از 600 تالار پذیرایی در تهران وجود دارد که متاسفانه از اواخر سال گذشته تعطیل شده اند و نیروی انسانی آن نیز بیکار شده و ضرر زیادی متوجه تالار های پذیرایی شده است.

این مقام انتظامی اعلام کرد: به دلیل جلوگیری از انتشار ویرس کرونا و حفظ سلامتی مردم و شهروندان، تا به امروز مسائل زیادی از واحد های صنفی را با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان حل و فصل شده و امیدواریم با موافقت استانداری تهران مسائل این واحد های صنفی را نیز رفع کنیم.

سرهنگ مرادی در مورد میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در واحد های صنفی در سطح شهر تهران، اظهارداشت: بازرسی های مستمر اتاق اصناف و اتحادیه ها و پلیس اماکن عمومی نشان می دهد که خوشبختانه تمام واحد های صنفی در رعایت پروتکل های بهداشتی مصمم هستند، به طوری که هم اکنون افراد بدون ماسک نمی توانند وارد واحد های صنفی در سطح شهر تهران شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1380

به "شروع فعالیت تالار های پذیرایی تهران از هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فعالیت تالار های پذیرایی تهران از هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید