کتف ریگی جا انداخته شد

به گزارش مینی نت، کتف مسعود ریگی بازیکن استقلال که در اواخر ملاقات این تیم برابر پیکان دچار آسیب دیدگی شده بود با کوشش پزشکان جا انداخته شد اما وی جهت مراقبت های بیشتر قرار است یک روز دیگر در بیمارستان بستری گردد.

کتف ریگی جا انداخته شد

به گزارش ایرنا،مسعود ریگی در اواخر بازی استقلال و پیکان بر اثر برخوردی که با فرزاد حاتمی داشت از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد و دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد.

هافبک دفاعی استقلال که از ناحیه کتف احساس درد می کرد با آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

یکی از اعضای کادر فنی استقلال در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: بعد از مصدومیت مسعود ریگی در بازی استقلال و پیکان، این بازیکن با حضور به موقع و کوشش قابل تقدیر اورژانس تهران، به سرعت راهی بیمارستان و کتف این بازیکن جا انداخته شد.

وی اضافه نمود:جهت مراقبت های بیشتر، ریگی قرار است یک روز در بیمارستان بستری گردد و دکتر سیاهپوش پزشک استقلال هم جهت کنترل شرایط این بازیکن در بیمارستان حضور دارد.

عصر امروز (سه شنبه) در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، پیکان و استقلال در استادیوم شهدای شهر قدس به مصاف هم رفتند که این ملاقات با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

استقلال با تساوی مقابل پیکان با کسب 7 امتیاز در صندلی چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است. پیکان هم پنج امتیازی شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 11 دی 1399 بروزرسانی: 11 دی 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1312

به "کتف ریگی جا انداخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتف ریگی جا انداخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید