آزمایش وسیع کرونا در پکن،2.3 میلیون آزمایش در 7 روز

به گزارش مینی نت، تازه ترین اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های پکن نشان می دهد شمار کسانی که در چند روز گذشته و به دنبال شیوع موج دوم مورد آزمایش کرونا قرار گرفته اند به بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر رسیده است.

آزمایش وسیع کرونا در پکن،2.3 میلیون آزمایش در 7 روز

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به نقل از این مرکز و کمیسیون بهداشت محلی، صدها هزار نفر از پستچی ها، توزیع کنندگان، رستوران داران، کارگران، کارکنان سالن های غذاخوری و کارکنان بسیاری از شرکت ها تحت آزمایش کرونا قرار گرفته اند.

همزمان بسیاری از کارشناسان و ویروس شناسان در پایتخت چین گفته اند که اصلا نباید میزان هوشیاری و اقدامات کنترلی را کاهش داد اگرچه شرایط شیوع تحت کنترل قرار است اما اکنون جای هیچ سهل انگاری نیست.

ورود و خروج مردم به شهر پکن بشدت تحت کنترل است و بندرت کسی از شهر خارج و یا وارد آن می گردد و کسانی هم که قصد سفر دارند باید در یک دوره هفت روزه قبل از سفر تحت آزمایش کرونا قرار گیرند.

جانگ ونهونگ ویروس شناس مشهور و رییس تیم پزشکی در شانگهای پیش بینی نموده است که حتی اگر واکسنی برای درمان کرونا پیدا گردد باز هم این بیماری تا اواسط سال 2021 میلادی دنیا را درگیر می نماید.

وی اضافه نمود که با نظرداشت فرایند همه گیری، شمار مبتلایان در 10 روز آینده در دنیا به بیش از 10 میلیون نفر خواهد رسید و به دلیل تفاوت شیوه های مقابله و راهبردها و پروتکل ها، این همه گیری بزودی رفع نخواهد شد.

گفته شده بود که ظرفیت تست کرونا در پکن روزانه 90 هزار نفر است اما با ورود هیات های پزشکی از شهرهای دیگر به پایتخت چین بین روزهای 12 تا 20 ژوئن، 2 میلیون و 300 هزار نفر تحت آزمایش کرونا قرار گرفتند.

تا به امروز نزدیک به 200 نفر در پکن به کرونا مبتلا شده اند که کوچکترین آنها یک نوزاد یک ساله و بزرگترین یک فرد 56 ساله بوده اند همزمان 40 ناحیه مسکونی در پایتخت در قرنطینه و تحت تدابیر شدید تردد است و از کلیه ساکنان آن خواسته شده است برای جلوگیری از انتقال ویروس به دیگران به هیچ وجه از منازل و مجتمع ها خارج نشوند.

تمامی کسانی که تحت قرنطینه 14 روزه قرار می گیرند فقط درصورتی که آزمایش کرونا بدهند و نتیجه منفی باشد حق خروج از منزل خواهند داشت.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1030

به "آزمایش وسیع کرونا در پکن،2.3 میلیون آزمایش در 7 روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش وسیع کرونا در پکن،2.3 میلیون آزمایش در 7 روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید