روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ جزیره

به گزارش مینی نت، روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ جزیره روی هاجسون گفته در سال 2007 که به فوتبال انگلیس برگشت، انتظار نداشت پیرترین مربی تاریخ لیگ برتر گردد.

روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ جزیره

کریستال پالاس با راهنمایی هاجسون توانست لسترسیتی را با نتیجه 4 بر یک ببرد و در این روز هاجسون با 71 سال و 198 روز سن توانست رکورد بابی رابسون را پشت سر بگذارد و پیرترین مربی تاریخ مسابقات گردد. هاجسون پس از آنکه در کشورهای خارجی عملکردی پیروز داشت، 12 سال پیش با راهنمایی فولام به لیگ انگلیس برگشت. او مدتی مربی لیورپول شد و بعد به وست برم رفت و راهنمایی تیم ملی انگلیس را هم در دست گرفت. او در نهایت در سپتامبر 2017 مربی کریستال پالاس شد؛ تیمی که از کودکی طرفدارش بود. هاجسون گفت: برایم واقعا عجیب است. زمانی که در سال 2007 به فوتبال انگلیس برگشتم به دنبال چیزهای دیگری بودم اما این 12 سال اخیر دوران درخشان مربیگری من بوده است. مساله مهم این است که از نظر فیزیکی به فکر سلامت خودم باشم. من اجازه نمی دهم تسلیم شوم و باید در بهترین فرم بمانم تا بتوانم این شغل را ادامه بدهم. -

پیروزی در استادیوم کینگ پاور باعث شد پالاس شش امتیاز بالاتر از منطقه سقوط قرار بگیرد. هاجسون مطمئن است که تیمش دچار مشکل نخواهد شد: تا جایی که برای ما مهم است، 11 بازی دیگر مانده است. ما روند خوبی داریم و دو بازی بسیار سخت مقابل من یونایتد و برنلی خواهیم داشت، اما این پیروزی به ما جرات بسیاری می بخشد و فراتر از آن اینکه این امتیازاتی است که هیچ کس نمی تواند از شما پس بگیرد. اگر ما دوست داشته باشیم به عدد جادویی 40 امتیاز برسیم، باید چنین پیروزی هایی را کسب کنیم. ما 11 بازی داریم و من مطمئن هستم می توانیم به این دستاورد برسیم.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 29 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 158

به "روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ جزیره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی هاجسون، پیرترین مربی تاریخ لیگ جزیره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید