40 شرکت دانش بنیان به ارمنستان می فرایند ، گسترش بازار محصولات ایران ساخت

به گزارش مینی نت، نشست تجاری و فناوری ایران در ارمنستان 28 بهمن تا اول اسفندماه برگزار می گردد، این رویداد تلاشی برای توسعه بازار محصولات ایران ساخت است.

40 شرکت دانش بنیان به ارمنستان می فرایند ، گسترش بازار محصولات ایران ساخت

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ ارتباطات بین المللی یکی از ضروریات اولیه در فرآیند بین المللی شدن شرکت ها و صادرات محصولات و خدمات است. یکی از اقدامات موثر در این زمینه، حضور این شرکت ها در قالب هیات های تجاری در دیگر کشور ها است. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز یکی از حامیان این کار است و فضایی مناسب برای حضور آن ها در سطح بین المللی فراهم نموده است.

آخرین روز های بهمن و اول اسفندماه امسال، یک هیات 40 نفره تجاری از ایران به کشور ارمنستان می رود. این هیات فناور با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به این کشور اعزام می شوند.

ارمنستان یکی از همسایگان شمالی ایران است و عمده روابط جاری بین دو کشور را می توان صادرات گاز ایران به ارمنستان و واردات برق از آن کشور دانست. دیگر پروژه مالی مشترک میان دو کشور احداث دو کارخانه فراوری برق آبی روی رود ارس در مرز دو کشور اشاره نمود. با توجه به ارتباطات دیرینه دو کشور، فضا برای توسعه بازار دوجانبه میان آن ها فراهم است.

توسعه بازار دانش بنیان ها یکی از اهداف این سفر 4 روزه است که با حضور مهدی قلعه نوی رییس مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1387

به "40 شرکت دانش بنیان به ارمنستان می فرایند ، گسترش بازار محصولات ایران ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 شرکت دانش بنیان به ارمنستان می فرایند ، گسترش بازار محصولات ایران ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید