گل محمدی: امروز عدالت فوتبال رعایت نشد

به گزارش مینی نت، سرمربی پدیده شهرخودرو گفت: بازی در اختیار ما بود اما در زمان بدی گل خوردیم.

گل محمدی: امروز عدالت فوتبال رعایت نشد

به گزارش ، به نقل از سایت باشگاه پدیده شهر خودرو، یحیی گل محمدی بعد از شکست تیمش مقابل نساجی در نشست خبری گفت: ما هم در نیمه اول و هم نیمه دوم بازی خوبی کردیم، ولی متاسفانه از موقعیت ها خوب استفاده نکردیم. از بدشانسی توپ های ما داخل چارچوب نمی رفت، برد در بازی امروز هدف اصلی ما بود که متاسفانه این اتفاق نیفتاد. به تیم فوتبال نساجی هم تبریک می گویم، ولی بازی کاملا یک طرفه بود و در هر 2 نیمه سرتر از حریف بودیم. شوتی هم که گل شد تنها توپی بود که روی دروازه ما بود و امروز عدالت فوتبال رعایت نشد و حق ما باخت نبود.

وی اضافه نمود: 3 امتیاز مهمی را از دست دادیم، ولی امیدوارم در 4 بازی آینده نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد شرایط پدیده در نیم فصل دوم بیان نمود: شرایط دو نیم فصل خیلی متفاوت است، قطعا تیم ها تغییرات دارند و همین موضوع کار را در نیم فصل دوم سخت تر می نماید. در نیم فصل اول هجومی تر بازی می کردیم و پاس های بیشتری می دادیم. البته در بازی امروز ما بدزمانی گل خوردیم و سیستم دفاعی حریف بعد از آن گل بیشتر شد. نمی گردد نساجی نیم فصل اول و دوم را با هم قیاس کنیم، چون مربی این تیم تغییر نموده و شرایط آن ها هم عوض شده است. تمرکز دفاعی نساجی امروز خیلی بیشتر بود و توپ هایی که ما می زدیم در چارچوب نبود.

وی در مورد نقش تماشاگران نساجی در برد های این تیم گفت: جو بازی امروز خیلی سنگین بود، وطنی یک ورزشگاه کوچک است و کار همه تیم ها برای برد در قائمشهر سخت است، فکر می کنم نساجی در اینجا فقط یک بار باخته بود، ولی با وجود این سختی ها امروز خوب کار کردیم و فقط در زدن ضربات آخر دقت نداشتیم.

گل محمدی با اشاره به دیدار های آینده تیمش گفت:کار ما خیلی سخت شد، ما باید استقلال و سپاهان را ببریم و برای ماندن در کورس و دریافت سهیمه حتما باید این بازی ها را ببریم. در مجموع فکر می کنم کار ما خیلی سخت شده است.

سرمربی پدیده با اشاره به شکل بازی تیمش توضیح داد: نوع بازی ما به شکلی است که تیم ها را وادار می کنیم که دفاع نمایند. شاید مالکیت بازی امروز 70 به 30 به نفع ما بود و همانطور که گفتم حقمان باخت نبود.

نساجی یک - پدیده شهر خودرو صفر / سه امتیاز شیرین شاگردان آقا معلم در هوای بارانی قائمشهر

پیکان - تراکتور، ضیافت برای فراموشی حماسه فروزان/ سبک و سنگین خودرویی در تبریز

رکورد زنی یک فوتبالیست ایرانی در شکایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 181

به "گل محمدی: امروز عدالت فوتبال رعایت نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: امروز عدالت فوتبال رعایت نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید