گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، پوریا: انتظار از بدمینتون بازان نمایش زیبا برابر برترین های دنیا بود

به گزارش مینی نت، رئیس فدراسیون بدمینتون گفت: انتظار ما از ورزشکاران ارائه بازی خوب بود، هر چند امیدواربودیم به مرحله بعد صعود نمایند اما این اتفاق با توجه به حضور حریفانی از هند و میزبان دور از انتظار بود.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، پوریا: انتظار از بدمینتون بازان نمایش زیبا برابر برترین های دنیا بود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، محمدرضا پوریا عملکرد تیم دو نفره بدمینتون بازان ایران برابر برترین های دنیا و آسیا که همان مرحله نخست حذف شدند را خوب توصیف کرد و گفت: مسئولان بدمینتون آسیا که هر دو بازی نماینده کشورمان را به تماشا نشستند، عملکرد بدمینتون بازان ایران را مطلوب دانستند و به آینده این رشته در ایران خوش بین بودند. اگر امکانات و تجهیزات و سالن های تخصصی در ایران فراهم گردد، آینده خوبی در انتظار ورزشکاران این رشته است.

وی اضافه نمود: در دوره فعالیت فدراسیون کوشش شد تا استعدادیابی به معنای واقعی گامی موثر برای توسعه این رشته برداریم که کشف ثریا آقایی و مهران شهبازی و بیش از 20 بدمینتون باز ماحصل همین برنامه ها بود.

رئیس فدراسیون بدمینتون ادامه داد: این رویه را با قدرت دنبال می کنیم تا در آینده ای نه چندان دور سهمی در مدال ها داشته باشیم. باید اردوهای خارجی برگزار کرد و هرچه نفرات بیشتر گردد، توسعه رخ می دهد.

پوریا در پاسخ به این سوال که چه تعداد بدمینتون باز در ایران داریم، اضافه نمود: 30 هزار بدمینتون باز در سطح قهرمانی حضور دارند، اما بدمینتون باز حرفه ای نداریم.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران، در حاشیه دیدار مهران شهبازی برابر نماینده میزبان، رئیس فدراسیون ایران با کیم دبیرکل کره ای کنفدراسیون بدمینتون آسیا دیدار و گفت وگو کرد. کیم در این دیدار به پوریا اعلام آمادگی کرد که سال جاری برای حضور در مراسم افتتاحیه رقابت های جام فجر به دلیل اهمیت و نظم مثال زدنی اش به تهران سفر خواهد نمود

وی با اشاره به رشد این رشته ورزشی در ایران پیشنهاد کرد تا بازیکنان ایران در کمپ های اندونزی حضور یابند و دیدارهای تدارکاتی برای ارتقا سطح کیفی بدمینتون بازان ایران برپا نمایند.

کیم در خاتمه گفت: کادر فعلی بدمینتون ایران توانست با ایجاد ثبات نسبی گام های خوبی برای ورزشکارن بردارد.

رئیس فدراسیون ایران هم درخاتمه توسعه همکاری ورزشی آسیا با ایران را خواهان شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 522

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، پوریا: انتظار از بدمینتون بازان نمایش زیبا برابر برترین های دنیا بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، پوریا: انتظار از بدمینتون بازان نمایش زیبا برابر برترین های دنیا بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید