کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور با ارزش افزوده بالا

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه، تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و بنیاد ملی توسعه فناوری با حضور دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران، دکتر عیسی منصوری، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر رامین نواب پور، مدیرعامل بنیاد ملی توسعه فناوری و دکتر عباس زارعی هنزکی، رئیس پارک علم و فناری دانشگاه منعقد شد.

کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور با ارزش افزوده بالا

این تفاهم نامه با هدف کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور از طریق ارائه خدمات عمومی و تخصصی با ارزش افزوده بالا و جذب سرمایه گذاری و ورود کارآفرینان و واحدهای صنعتی به بازارهای داخلی و جهانی بین طرفین به امضا رسید.

انجام همکاری در حوزه فناوری و کارآفرینی در زمینه های ایجاد فضای کسب و کار استارت آپ استودیو در حوزه های بلاک چین، هوش مصنوعی و IoT؛ ایجاد پلتفرم و هاب بروکرهای تکنولوژی؛ استفاده از پتانسیل های دانشی موجود در دانشگاه و ایجاد و توسعه هسته ها و استارت آپ های فناور حوزه های بلاک چین، هوش مصنوعی و IoT از جمله زمینه های همکاری این تفاهم نامه است.

همچنین حمایت از صاحبان ایده و ایجاد کسب و کارهای جدید در حوزه های بلاک چین، هوش مصنوعی و IoT به صورت مشترک؛ استفاده از ظرفیت های آزمایشگاهی، کارگاهی، تجهیزات و مشاوران تخصصی و کسب و کار طرفین برای کمک به صاحبان ایده و رشد و توسعه شرکت های فناور؛ اجرای برنامه ها و رویدادهای کارآفرینی، آموزشی و فناوری به صورت مشترک و همکاری در ایجاد نهاد مالی با نگاه تأمین مالی خرد و..... را می توان از دیگر همکاری های مشترک موضوع تفاهم نامه منعقده برشمرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1036

به "کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور با ارزش افزوده بالا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک به ایجاد و توسعه کسب و کارهای فناور با ارزش افزوده بالا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید