چاپ جدید کتاب پرندگان کانادا با مقدمه نویسی مارگارت اتوود

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، مارگارت اتوود نویسنده مشهور کانادایی و صاحب رمان سرگذشت ندیمه به ندرت دعوت موسسات و نویسندگان مختلف برای نقد و نوشتن مقدمه کتاب را قبول می نماید؛ ولی وقتی پای علاقه گریم گیبسون شریک سال های طولانی زندگی اتوود در میان باشد، موضوع تفاوت دارد. گیبسون 85 ساله که در سال 2019 از جهان رفت، سال ها در حیات وحش فعال بود و یکی از اعضای صندوق حمایت از حیات وحش کانادا بود. او در سال 2015 مدال طلای جمعیت جغرافیای سلطنتی کانادا را نیز دریافت کرد.

چاپ جدید کتاب پرندگان کانادا با مقدمه نویسی مارگارت اتوود

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

در سال 2015 انتشارات امریکن ادیشن کتابی با عنوان کتاب پایه پرندگان به قلم گیبسون منتشر کرد که در آن سال با فروش عجیبی روبرو شد. این کتاب دارای مطالب مختلف از جمله داستان های محلی، شعر، داستان و مقالاتی درباره پرندگان حیات وحش کانادا بود که قرار است چاپ جدید آن با مقدمه مارگارت اتوود باشد.

اتوود در صحبت هایی بخشی از انگیزه خود را برای نوشتن مقدمه این کتاب زندگی با گیبسون عنوان نموده ولی گفته است بیشتر علاقه شخصی اش به پرندگان بوده است. وی می گوید: تماشای پرندگان نوعی دین و مذهب محسوب می گردد. وقتی پرنده ها را تماشا می کنید می توانید خدا را حس کنید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1504

به "چاپ جدید کتاب پرندگان کانادا با مقدمه نویسی مارگارت اتوود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ جدید کتاب پرندگان کانادا با مقدمه نویسی مارگارت اتوود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید