پیش بینی قیمت دلار در دور آخر مذاکرات!، قیمت دلار می ریزد؟

به گزارش مینی نت، به گزارش خبرنگاران، قیمت دلار بازار آزاد در دو روز 14 و 15 بهمن ماه نسبت به روز چهارشنبه تغییرات چندانی نداشته و در محدوده 27 هزار و 500 تومان معامله می گردد.

پیش بینی قیمت دلار در دور آخر مذاکرات!، قیمت دلار می ریزد؟

روز سه شنبه قیمت دلار آزاد حرکت نزولی خود را شروع کرد و به 27 هزار و 700 تومان رسید. روز گذشته نیز این حرکت نزولی ادامه دار بود و دلار به 27 هزار و 530 تومان رسید.

بر اساس اعلام کانون صرافان دلار در صرافی ها، 24 هزار و 989 تومان برای خرید و 25هزار و 292تومان برای فروش قیمت ثبت شد و حدود 100 تومان افزایش را نشان می دهد.

روز گذشته دلار در صرافی ها، 24 هزار و 883 تومان برای خرید و 25 هزار و 196 تومان برای فروش به ثبت رسید.

در صرافی ملی نیز دلار با حدود 100تومان افزایش، به 25 هزار و 162 تومان برای فروش و 24هزار و 192تومان برای خرید رسیده است. در هفته گذشته دلار تحت تاثیر اخبار مربوط به توافق کاهشی بود ولی آخرین روز هفته را تقریبا بدون هیچ تغییری پشت سر گذاشت.

پیش بینی قیمت دلار هفته سوم بهمن

تحلیلگران معتقدند دور بعدی مذاکرات وین، دور آخر و نهایی است. اگر فرایند مذاکرات هسته ای مثبت باشد و ایران و آمریکا بتوانند به توافق برسند، می توان امیدوار بود که فرایند قیمت دلار در بازار نزولی است و باید منتظر کاهش قیمت دلار باشیم.

از ابتدای هفته جاری، فرایند کاهش قیمت دلار شروع شد و دلار کانال 28 هزار تومانی را از دست داد و وارد کانال 27 هزار تومان شد. اگرچه نتوانست کانال 27 هزار و 200 تومانی را بشکند و به پایین تر از این رقم برسد.

اما قیمت دلار در هفته سوم بهمن ماه چه تغییری می نماید؟ پیمان مولوی، کارشناس مالی در مصاحبه با خبرنگاران درباره پیش بینی قیمت دلار طی هفته آینده می گوید: قیمت دلار طی هفته آینده در محدوده 27 تا 28 هزار تومان است.

وی تاکید می نماید: قیمت دلار تحت تاثیر مذاکرات فرایند نزولی دارد اما نمی توان به کاهش چشمگیر قیمت دلار امید داشت. احتمالا میانه قیمت دلار در امسال 26 هزار تومان باشد. اما با توجه به شرایط مالی کشور، نمی توان انتظار داشت که قیمت دلار فرایند نزولی زیادی داشته باشد. چون تا به امروز عملکرد دولت به شکلی نبوده که بتوان به کاهش بیشتر قیمت دلار امید داشت.

آخرین اخبار بازار دلار را در صفحه طلا و ارز خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 اسفند 1400 بروزرسانی: 20 اسفند 1400 گردآورنده: mininote.ir شناسه مطلب: 1943

به "پیش بینی قیمت دلار در دور آخر مذاکرات!، قیمت دلار می ریزد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت دلار در دور آخر مذاکرات!، قیمت دلار می ریزد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید